iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

25 Haziran 2012 Pazartesi

ilk adım/first step

HANGEL EŞLİĞİNDE/WITH HANGEL


bana da makarnayla açılış yapmak yaraşırdı.
hayır, yediklerimin fotoğrafını paylaşmayı seven bir feysbuk tutkunu değilim, korkma, çektiğim son foto buymuş, denk geldi. burada maksat deneme yapmak. 
daha önce blog işine el atmışlığım ve dahi herhangi bir blogu ciddiyetle takip etmişliğim olmadığı için, deneye yanıla öğreneceğim, hatta belki sıkılıp vazgeçeceğim.
neden bahsedeceğimi ben de çok net bilmediğimden, başlığa yok efendim moda bir tutkudur, makyaj kadının baş tacıdır, sinema hayatımdır gibilerinden bir şeyler yazamadım. şu ana dek arada sırada göz attığım bütün moda ve makyaj bloglarından ayrı ayrı tiksindiğim, çok renkli ve eğlenceli zannettikleri hayatlarının her anından kareler paylaşan gençlerden yaka silktiğim, meseleler hakkındaki sağdan soldan arak fikirlerle doldurdukları sayfalar boyunca özgün tek kelime edemeyen adamcıklardan usandığım için; çok süper harika bir blog hazırlayıp ağızları açık bırakmak isterdim! lakin tembelim, hırssızım, zamansızım. 
özetle ben, dolu kafasını boşaltmak için yerli yersiz ne varsa ilgilenen vasat bir kızım. hiç farklı değilim, enteresan zevklerim, yenilikçi fikirlerim falan yok. burada boş işlerime bir yenisini eklemek dışında bir amaç gütmüyorum, zamanınızı bunlarla harcamayın isterim.

son olarak, fotoğraftaki makarnayı yapıp yemek-yedirmek gibi istekleriniz doğduysa; bir paket barilla/pasta villa papardelle üzerine sarımsaklı yoğurt döküp, doğranmış kuru soğan kızartmasını ilave ederek tatmin olabilirsiniz.

no, I'm not a facebook person who likes to share food photos, don't worry, it is just the last shot I took with my phone, to send a friend, so I put it.
I didn't have a blog or I have never followed any, I will learn to write a blog in time, or maybe I'll just quit.
I don't have a certain idea about the subject, therefore I couldn't write something like "fashion is a passion" , "cinema is my life"...
to sum up, I am an ordinary girl with ordinary interests. I am no  different from anyone, don't have any interesting ideas or something. I don't have any concerns other than finding a brand new useless occupation for myself, that's all and please don't spend time on it.
one last thing, if you had the idea to prepare the pasta in the photo ("hangel" in turkish); cook a pack of papardelle and lay some yoghurt with crushed garlic. fry some chopped onion and add on it. enjoy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...