iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

21 Temmuz 2012 Cumartesi

estee lauder daywear bb cream

anti-oxidant spf 35

bb kremlerin ünü malum. yeni duyanlar için kısaca bahsetmek gerekirse, uzakdoğu'da ortaya çıkan çok fonksiyonlu bir kremden söz ediyoruz. zamanla ünü yayılınca amerikan ve fransız kozmetik devleri de yavaş yavaş üretmeye başladı.
beauty benefit ya da blemish balm isimleriyle anılıyor. yani hem bir taşla birden fazla kuş vurmak, hem de özellikle kızarıklık sorununa çözüm olmak için geliştirilmiş. 
ne fondöten, ne de renkli nemlendirici. bu kremle hem nemlendirme, hem cilt tonunu eşitmele, hem güneşten korunma, hem de varsa cilt problemlerini düzeltme şansına sahipsiniz.

we know the fame of bb creams well. to give a brief information; these multifunctional creams aroused in the far east. they became famous in time, therefore american and french cosmetic brands began to produce bb creams. bb is for beauty benefit or blemish balm. bb creams are not foundations or tinted moisturizers. they moisture, color, protect from the sun and heal your skin.
aslında en çok bilineni kore'den missha. türkiye'de de online satış siteleri var. hiç kullanmadığım ve kullanan birine rastlamadığım için yorum yapamıyorum.
ben tercihimi, fondöten işinin kraliçesi olduğundan, estee lauder'dan yana kullandım. 

in fact, most famous one is missha from korea. it has an online shopping website in turkey but I don't have any idea.
I chose estee lauder's bb cream because estee is the queen of foundation.



bütün cilt tiplerine hitap eden bu kremin yalnızca iki renk tonu var, biri açık tenlilere diğeri daha koyulara. kremin özelliği itibariyle cildinizin tonuyla bütünleştiği için, birebir renginizi bulmanıza gerek yok.

it is for all skin types in two shades. one for light skin, one for dark. it becomes the color of your skin in a minute.

çok büyük bir kapatıcılık da beklememek lazım. cilde pürüzsüz bir ışıltı kazandırıyor, ve sağlıklı görünmesini sağlıyor. kızarıklıklar cilt rengiyle eşitleniyor, fakat güneş lekeleri gibi daha koyu renkleri fazla kapatamıyor. krem olduğu için temizlemeye gerek kalmıyor.

you shouldn't expect perfect concealing. it gives the skin a smooth shimmer and a healthy look. blemishes disappear, but sun spots don't. you don't need to clean this cream.



ister makyaj bazı, ister güneş kremi yerine kullanın. ben nemlendirici, fondöten ve güneş kremi yerine kullanıyorum. üzerine allık geçerek cilt makyajını tamamlıyorum. koyu renkli lekeler için de altından kapatıcı geçilebilir. bir daha kolay kolay fondöten veya pudra kullanacağımı sanmıyorum. üstelik estee'nin bb kremi antioksidanlar içerdiği için yaşlanma karşıtı bakım da sağlıyor.

you can use it either as a base or a sun block. I use it as a moisturizer, foundation and sun block. I just apply blush and go. you can use concealer for dark spots. I don't think I will ever use foundation or powder again. besides estee's bb cream has antioxidants to resist aging.



not: ürün, woman's health ve vogue dergilerinin temmuz sayıları üzerine yerleştirilerek fotoğraflanmıştır.

ps: product is photographed on the july issues of vogue and women's health.

4 yorum:

  1. Ben bir fondöten severi hatt abağımlısı olarak BB kremlere bir türlü alışamadım. Estee ve Dior da sağolsunlar fondötenlerden daha pahalı fiyatlarla lanse etmişler bu ürünlerini o yüzden denemeyi düşünmüyorum açıkçası.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. uzakdoğu menşeili olanları kullanmadan tam anlamıyla bb krem denemiş saymıyorum ben de kendimi. ama 15 yaşımdan beri fondöten kullanan biri olarak kat kat şeyler sürmekten kurtardığı için yapıştım bu kreme.

      Sil
  2. bu ürün konusunda kafam karıştı açıkçası kendi sitesinde ilk yaşlanma belirtilerine karşı falan yazıyodu. anti-aging ürünlere başlamak için biraz erken olduğunu düşünüyorum kendi adıma. yani çok anti-aging bir ürün mü?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. içinde anti-oxidanlar olduğu için ilk çizgilerin belirginleşmesini geciktirmeli. bb kremlerin amaçlarından biri de anti aging olduğu için bu normal. nemlendirme, kırışık engelleme, ton eşitleme gibi bakımların yanısıra güneşten koruma bb kremlerin belli başlı amaçları. ama çoğu marka bb krem diye renkli güneş koruyucu/nemlendirici gibi ürünler sürüyor piyasaya.
      ben yabancı bir sitede, estee bb kremin yağlı ciltlere daha uygun olduğunu okumuştum.
      her cilt tipi için uygun olduğu yazıyor kutusunda, benim cildim kuru, yaş da daha 30 olmadı, ama çok beğenerek kullanıyorum.
      25'ten itibaren ilk kırışıklıklar için anti-aging ürün kullanmakta fayda görüyorum.
      sitedeki testi yapmadıysan bir dene;

      http://www.esteelauder.com/flash/skincare_finder/index.tmpl

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...