iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

15 Temmuz 2012 Pazar

estee lauder idealist dual action refinishing treatment

ikisi birarada

estee lauder çok geç tanıştığım bir marka. bana hep yaşlı kadın markası gibi geldiği için hiç yanaşmamıştım. ama tanıdığım bir kozmetik uzmanı tarafından tavsiye edilince şans verdim. böyle şans verdiğim shiseido markasından bir verim alamamıştım ama estee lauder'ın her şeyine bayıldım diyebilirim. özellikle cilt bakımı konusunda kesinlikle uzman.

I thought estee lauder was an old women's brand, but a cosmetic expert I know insisted on giving a chance. I didn't like shiseido as I gave a chance by advise before, but I loved estee lauder, especially its skincare products.

şimdi bahsetmek istediğim ürün ise, anında sonuç vermesiyle beni şaşırtıp müptela eden dual action.

I would like to introduce you the dual action which gives an instant result.


estee lauder uzmanına, kullandığım lancome peelingin bitmek üzere olduğunu söylediğimde, hemen bu ürünü uzattı bana. aslında pore minimizing isimli bir gözenek sıkılaşırıcı ile beraber kullanılması tavsiye edilen bu ürünü, benim gözenek sıkıntım olmadığından tek başına aldım.

when I told estee lauder expert that my lancome peeling is about to run out, she immediately gave me this one. it is adviced to be used with idealist pore minimizing, but I don't have a problem with pores so I only bought dual action. 

bu ürünün en iyi özelliği, kullanır kullanmaz görünür ve hissedilir bir fark sağlaması. ve bunun saatlerce devam etmesi. yüzünüzü temizledikten sonra ıslak teninize masaj yaparak uyguluyorsunuz, ve bu sırada bir sıcaklık hissediyorsunuz. bu termal etki gözeneklerin açılıp temizlenmesini sağlıyor. sonra yeniden sıkılaşmasına yardımcı olarak görüntüyü düzenliyor. maskenin cildinizde beş dakika beklemesi gerekiyor. bu esnada ölü derilerden arındırıyor. yüzeydeki enzimleri harekete geçirerek cildin yenilenmesini sağlıyor. bunları da tabii içerdiği salisilik asite borçlu.

best speciality of the product is that you can see and feel the difference as soon as you use it. and it lasts for hours. 
apply it after cleansing your face with massage, and you will feel a warmth. this thermal effect opens and cleans the pores. wait five minutes so it uses the enzymes on the surface to renew the skin thanks to salicilic acid.


yalnız salisilik asitin hiperpigmentasyona yol açtığı gibi bir bilgiye dayanarak söyleyebilirim ki, güneşe çıkacağınız zaman pek kullanmamanız gerekir. ille de kullanılacaksa yüksek faktörlerle korunmak lazım.
uyguladığınız andan itibaren cildinizdeki yumuşaklığı, pürüzsüzlüğü, ve parlak, canlı görünümü fark edeceksiniz. sıradan bir exfoliant/peeling yerine muhakkak estee lauder'ın bu ürününü tavsiye ediyorum.

however salicilic acid can cause hyperpigmentation, therefore you shouldn't use it before sun. if you use, apply a good sunscreen with high protection factors. 
you will see the softness, smoothness, purety and the bright and fresh look of your skin immediately. I strongly advice estee lauder's dual action rather than an ordinary exfoliant/peeling. 

4 yorum:

  1. Bende bu ürünü denemeyi düşünüyorum,ama dediğin gibi salisilik asit içerdiğinden yazın değilde kışın uygulayı üzerinede bol güneş kremi kullanacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu yaz estee'nin bb kremini kullanıyorum, ona olan güvenimden cesaret ettim.

      Sil
  2. salisilik asitli ürünlerin güneşe çıkmadan önce kullanılması yanlış mı... bilmiyordum. ayrıca bu ürünün fiyatını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ürünün fiyatını ne siz sorun ne ben söyleyim:)
      birkaç şey birden aldığım için tek fiyatını bilmiyorum ama çok pahalı. yurtdışında 90 liraya geliyor ama burda 2 katından daha fazla olduğunu sanıyorum.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...