iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

31 Temmuz 2012 Salı

the balm paletler / palettes

nude tude göz paleti ile balmbini yüz paleti/nude tude eye shadow palette and balmbini face palette



the balm, gratis sayesinde ulaşabildiğimiz kozmetik markalarından biri. ilginç tasarımlı ambalajlarıyla dikkat çekiyor. gratis'te satış görevlileri tarafından bitkisel olarak lanse ediliyor, ama ürünlerin arkasında yazan içeriğe bakılırsa bol bol kimyasal isimleri görülebilir.
ben ilk etapta üç ürün alıp denedim. nude tude isimli far paleti, balmbini isimli yüz paleti ve dolgunlaştırıcı dudak parlatıcısı my tutti frutti. parlatıcıyı şu yazımda tanıtmıştım;
http://myownprivatenonsense.blogspot.com/2012/07/yazn-favori-ruj-renklerifavourite-lip.html

we met the balm thanks to gratis. its interesting packages are funny. salesladies in gratis say that the balm is herbal but we can see lots of chemical ingredients on the back of the packages.
I bought nude tude eye shadow palette, balmbini face palette and plumping lipgloss my tutti frutti to try the balm. I wrote about the lipgloss here; http://myownprivatenonsense.blogspot.com/2012/07/yazn-favori-ruj-renklerifavourite-lip.html

nude tude'dan başlayalım. kendisi, urban decay'in naked paletiyle en çok karşılaştırılan çıplak far paleti. çıplak olması, içinde koyu tonlar barındırmadığı anlamına gelmiyor. hepsi ışıltılı olan 12 renkten oluşuyor.

let's begin with nude tude. it is the most compared nude eye shadow palette with urban decay naked. being named as nude doesn't mean there are no dark colors in it. it has 12 glittering colors.



renkler eğlenceli isimlere sahip; sassy, stubborn, selfish, sexy,serious, snobby, stand-offish, sultry, schitzo, silly, sleek.

colors have funny names; sassy, stubborn, selfish, sexy,serious, snobby, stand-offish, sultry, schitzo, silly, sleek.

 paletin içinden iki taraflı bir eyeliner fırçası da çıkıyor.

 there is an eyeliner brush with the palette.



önce ilk 6 renge bakalım.

let's look at the first 6 colors.







altlarına mac paint pot bare study uyguladım.

I used mac paint pot bare study as a base.






stubborn unuttuğum için burada. soluna serious eyeliner fırçası ile uygulandı. sağında ise far fırçasıyla.

I forgot stubborn in the photo above, so it is here with serious, with eyeliner brush on the left, and shadow brush on the right.



şimdi de diğer 6 renge bakalım.

let's look at the other 6 colors.



bu sefer baz olarak mac painterly kullandım.

I used mac painterly as a base this time.


nude tude kısaca böyle. bazla kullanıldığında kalıcılığı da iyi. ama renklerin paletteki duruşuyla tendeki arasında fark var. renklendirme konusunda çok başarılı bulmadım.

nude tude is like this in short. it lasts long with base. but colors don't seem the same as in the palette when applied on the skin. pigmentation is not so successful.



gelelim balmbini'ye. çok renkli, çekici bir kapağı var. içindeki renkler de çok canlı. çok fonksiyonlu kullanım için uygun seçenekler var.

and balmbini..colorful, attractive package. colors inside are also vivid for multifunctional use.








hem aydınlatıcı hem de far olarak kullanılabilen promiscuous pearl ve far yahut eyeliner olarak kullanılabilen jinxy jasmine.

promiscuous pearl can be used both as a highlighter and an eye shadow. jinxy jasmine can be used as an eye shadow or an eyeliner.


manic maribel, open to offers olwen ve lavish latoya da eyeliner veya far olarak kullanılabiliyor.

manic maribel, open to offers olwen ve lavish latoya are also used as a shadow or an eyeliner.



baz olarak mac paint pot bare study kullandım.

I used mac paint pot bare study as a base.


bu palet nude tude'dan çok daha güzel. beklediğiniz rengi elde edebiliyorsunuz.

this palette is much better than nude tude. you can get the color you expect.



en altta ruj ve krem allık olarak kullanılan strawberry ve parlatıcı olarak nude var.

there are strawberry for lips and cheeks and nude for lips at the bottom.




balmbini çok kullanışlı ve göze hitap eden bir ürün.

balmbini is very useful and seems nice on the make-up table.

6 yorum:

  1. Merhaba,
    the Balm Nudetude UD Naked paletimin yerini alamamış olsa da günlük kullanmak için indirimli fiyatına göre gayet kullanışlı buldum.Hatta indirimde ablama hediye etmek için 2 adet almıştım.Blogunu takibe aldım Bana da beklerim
    www.beautifulandsweets.com
    İnci

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. henüz bir naked sahibi olmadığım için ben de bununla bir giriş yaptım. yeniden almayı düşünmem herhalde, ama balmbini'yi beğendim. blogunu takibe aldım ;)

      Sil
  2. iki ürün de bende var ve genel olarak iyiler ama the balm'ın biraz fazla büyütülmüş bi marka olduğunu düşünüyorum. İnci'nin de dediği gibi indirimli fiyatlarla günlük kullanım için iyi ama herkesin "waow müthiş!" yaptığı kadar da yok..

    bana da beklerim seni, bir de çekilişim var:
    edankb.blogspot.com
    sevgilerr :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben daha aradığım süper farı bulamadım zaten.
      geldim bloguna...

      Sil
  3. The Balm ürünlerini son zamanlarda cok duyar oldum. Malesef hala deneme şansım olmadı :( Blogunu çok begendim, takibe aldım :) Bana da beklerim :) www.ezgigulbagi.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hazır %30 indirim varken ihtiyacın olan bir şey deneyerek başlayabilirsin.
      hemen geliyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...