iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Ağustos 2012 Perşembe

china glaze

1017 velvet bow, 1018 winter berry, 1037 fuchsia fanatic


geçenlerde limango'dan china glaze alışverişi yaptım. kış ojelerim hazır olsun diye her zamanki tonlarda üç oje seçtim. tek bir kutu içinde gönderildi. fakat o kutu, yanına köpük, dolgu malzemesi vs. konulmadan daha büyük bir limango kutusuna koyularak taşındığı için, geldiğinde ojelerden birini kapağı çatlamıştı, ve ufak bir sızıntı olmuştu. kargoyu bizzat tesli almadığımdan geri gönderme gibi bir şansım olmadı, bu şekilde de kullanılabilir ama yanımda taşımaya müsait olmadığı halde kadere razı oldum.

I bought three china glaze nail polishes online, but one of them was damaged. as I hadn't got the package myself, I couldn't return it. it is usable but not suitable to carry in purse.


soldan sağa velvet bow, fuchsia fanatic ve winter berry. velvet bow siyah kırmızı, dudak ve tırnak için bence en güzel kış tonu. fuchsia aslında mevsimsiz bir renk. winter berry ise en sevdiğim tok kırmızı tonu.

from left to right; velvet bow, fuchsia fanatic and winter berry. velvet bow is black red, which is the best winter color for lips and nails for me. fuchsia is in fact a color for all seasons. winter berry is my favourite red.


ojeleri aceleyle uyguladığım için tırnaklar rezil durumda ama tek katta renkler belirgin şekilde ortaya çıktı.

I was in a hurry applying the nail polishes so my nails are a mess but colors are very clear for the first coat.


fırçayı görünce ince buldum ama uygulaması çok kolay. kalıcılığı da yerindeyse parasını hak ediyor demektir.

I found the brush very thin but it is easy to apply.

2 yorum:

  1. ay bir ben yakalayamıyorum bu alışveriş sitelerindeki china glaze kampanyalarını çok güzeller canım, dediğin gibi direk kışa hazırlık:)

    iyi günlerde kullan hepsini:)
    sevgiler

    http://7-24makyaj.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, tamamen tesadüfen yakaladım ben de. üstelik oldukça fazla çeşit vadı, öyle essie gibi kısıtlı seçenekle kampanya yapmamışlar.
      her gün bakmak lazım, sürprizler çıkabilir:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...