iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

28 Ağustos 2012 Salı

shiseido white lucency



white lucency serisi, shiseido'nun cilde aydınlık veren ürünlerinden oluşuyor. ben, ufak tefek güneş lekeleri için aydınlatıcı serumunu ve gece kremi olarak da recovery night kremini aldım. 

shiseido's brightening products are called white lucency. I bought concentrated brightening serum for sun spots and recovery night cream.


varolan lekeleri yok etmekten ziyade, özellikle yaşlandıkça oluşan lekeleri önlemeyi amaçlayan bir serum. ben güneş lekelerim için kullanıyorum fakat faydasını göremedim. 

rather than wiping off the current spots, it aims to prevent age spots. I use it for sun spots but there is no difference.


gece kremi de renk eşitsizliklerini gidermeyi, donuk rengi aydınlatmayı hedefliyor. ancak oldukça yoğun yapısı nedeniyle cilt tarafından emilmesi çok zor. bu yüzden kullanışsız buldum. 

night cream aims to even and brighten the skin color. but its intensity makes it uneasy to be absorbed. therefore I found this cream useless.

not: ürünler vogue dergisinin temmuz sayısı üzerinde fotoğraflanmıştır.

ps: products are photographed on the july issue of vogue.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...