iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

7 Ağustos 2012 Salı

the body shop banyo / bath

banyo eldiveni ve tatlı limon vücut peelingi/
bath gloves and sweet lemon body scrub


biz kese çocuğuyuz. banyo eldiveni de son zamanlarda yaygınlaştı. ama mantık aynı. duş jelini, peelingi rahatlıkla uygulamak için kullanılıyor. 

bath gloves are used for applying shower gel and body scrub.


fazla çeşitli markalardan vücut peelingi denemedim. bittikçe the body shop'un farklı içerikteki ürünlerinden birini alıyorum. bu yüzden kıyaslama yapamam. harikalar yaratan bir ürün olduğunu da söyleyemem ama duş bakımımı yapmadım dememek için, hoş kokusuyla rahatlamak için tercih edilebilir.

I haven't used body scrubs from various brands. generally I buy a different version from the body shop, so I can't make a comparison. also I can't tell it is a magical product , you can use it just to complete your body care.



not: ürünler, vogue ve gq dergilerinin ağustos sayıları üzerinde fotoğraflanmıştır.
ps: the products are photographed on the august issues of vogue and gq.

2 yorum:

  1. İnanın Aynı eldiven gratiste uclu bakimsetiyle(duş jeli, ayak losyonu, bacak losyonu) üstelik daha uygun fiyata (12 tl. ) satılıyor... TBS de gecen hafta bu eldiveni bende gördüm *-* 13 lira fiyat koymuştu, Gratiste olanı ben kullanıyorum şahane bisey,, arkadasimada yeniyil hediyesi aldım, ordanda temin edebilirsiniz :))

    Gül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla zaten ben o body shopa o gün birine güneç kremi almaya girdim, kendim için böyle alakasız şeyler alıp çıktım. eldiven yamulunca gratis'ten alırım artık yenisini, teşekkürler bilgi için:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...