iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

22 Eylül 2012 Cumartesi

avon fırçalar / brushes

eyeliner, kalem ve far fırçası/eyeliner, pencil and shadow brushes


avon'dan hiç hoşlanmam. cilt bakımı ve renkli kozmetik ürünlerini de mecbur kalmadıkça kullanmam. ucuz mal alacak kadar zengin değilim diyen adamın takipçisiyim.
bu yaz birara mecbur kalıp avon'un iki fırçasını kullanmaya başladım. birisi iki taraflı far ve kalem fırçası, diğeri eyeliner fırçası.

I don't like avon. I don't use its any product unless ı have to. I am a follower of the person who said "I am not rich enough to buy cheap things." 
this summer I had to use two brushes of avon; double edged shadow and pencil brush, and eyeliner brush.


kalem fırçası ne iyi ne kötü. göz pınarı aydınlatması için kullanıyorum bazen. ama daha iyilerini de görmüştüm.

pencil brush is not so good not so bad. I sometimes use it to highlight my inner corner of the eye. I saw better ones though.

far fırçası felaket. bugünlerde kapatıcı için kullanmaya başladım. ama ona da yaramadı.

shadow brush is a disaster. I use it for concealer these days. but it is not good for that either.

tek işe yarar fırça eyeliner fırçası çıktı. görevini başarıyla yerine getiriyor. elimde bir de the balm eyeliner fırçası var, aynı performans. pahalı fırçalara para vermeye gerek yok.

eyeliner brush is the only useful one. it does its job well. I also have the balm's eyeliner brush and they do the same. there is no need to spend so much on an expensive brush.

not: ürünler vogue america'nın ağustos sayısı üzerinde fotoğraflanmıştır.
ps: products are photographed on the august issue of vogue america.

6 yorum:

  1. avon eyeliner fırçası bende de var, mac jel eyelinerı sürmek için kullanıyorum ama acaba daha iyi bir şey mi alsam diyorum. ama fırçalar da çok pahalı. sizce avon yeterli mi yani.. kalın değil mi biraz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir kez fırça alayım ömürlük olsun derseniz mac 210 alın. incecik eyeliner uygulamak için mükemmel.
      ama eyeliner fırçalarında öyle aman aman bir kalite aramadığım ve toz kullandığım için ben avon'la idare ediyorum.
      essence'in eyeliner fırçası daha ince çizgi verebilir, fiyatı da çok ucuz.
      the balm'ın fırçası da ince çiziyor, yalnız onu ayrıca satıyorlar mı bilmiyorum, far setinin içinde vardı.
      ecotools'un fırçaları biraz daha fiyatlı ama iyi fırçalar, yalnız eyeliner fırçalarının sonuçlarını bilemiyorum.
      sephora'nın eğik uçlu jel eyeliner fırçasıyla da mac ile aynı incelikte. ama onun da pek ucuz olduğunu sanmıyorum.

      Sil
  2. Şu fırçalara verilen paraya inanin acıyorum :( girin bir hoby markete orjinal Fransız marka pebeo nun hercesit fırçası var(Tek fondoten tarzı yoktur) kesik uclu/blending vs. Daha az fiyata üstelik daha kalitelisi... 40-100 lr bi fırçaya verilirmi yav?

    Gül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. avon fırçalar 3-5 lira gibi acaip ucuzdu zaten.iyi kötü iş de görüyorlar. pahalı fırçalar ise (mac ve nars için söylüyorum) hem işlerini çok iyi yapıyorlar, hem de iyi bakıldıkları sürece ömürlük yatırımlar.
      daha ucuz fırçalardan aynı performansı alsam kesinlikle pahalı fırça almazdım, ama malesef en popüler olan ecotools, yeni çıkan the balm fırçalar filan pek de kullanışlı değiller.
      bu pebeo sentetik mi?

      Sil
  3. Yok degil, genelde samur tüyünden oluyor, gerçi boya için üretiliyor ama pekala makyajdada kullanılabilir eyelineri su fotodakinden binkat iyi çeker eminim, blendingde yapılır hercesidi var bakın bence,

    Gül

    YanıtlaSil
  4. Avon 'un far fırçası ile toz far değil de krem far uygularsanız daha memnun kalırsınız diye düşünüyorum. Ben Maybelline 'in krem farını uygularken kullanıyorum. İsterseniz http://beautywiththeobromine.blogspot.com/2014/02/maybelline-color-tattoo-24hr-gold-pink.html
    bu yazımda okuyabilirsiniz. Sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...