iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

3 Eylül 2012 Pazartesi

essence my base



essence'in makyaj bazı my base'in iki çeşidi var; illuminating makeup base (pembe) ve skin perfection makeup base (bej). 

essence my base has two shades; illuminating (pink) and skin perfection (beige).


ben uzun zamandır spf olmayan makyaj bazı kullanmadığım için, illuminating olanı daha çok aydınlatıcı olarak yanağa uyguladım. evet benefit high beam ile ayırt etmek imkansız, ama bir nars orgasm illuminator fanatiği olarak etkilendiğimi söyleyemem.

I don't use makeup base without spf, so I apply the pink one as an illuminator on the cheeks.  yes it is nearly impossible to distinguish from benefit high beam, but I am not impressed as a nars orgasm illuminator fan.


 skin perfection hafif bi renk vermekten başka işe yaramıyor. bu yüzden, casper'a benzememek için, makyajsız günlerde tek başına, veya dışarı çıkarken güneş kremiyle karıştırarak uyguluyorum. cildin görünümünde, hafif bir yanıklık dışında hiçbir değişiklik yapmıyor, nerde kaldı perfection?

skin perfection is only useful to color your skin. for that reaseon, I only use it not to look like casper on the days without makeup or mix with a sun protection when I go out.



       sol: skin perfection, sağ: illuminating. flaşsız.
       left: skin perfection, right: illuminating. flash off.

3 yorum:

  1. baz olarak kullanabilen kimseyi de görmedim gibi şuana kadar baz olmakla alakası olmayan ürünler garip ama illuminatingin high beamin dupe'u olduğu söyleniyor o yüzden ben de çok merak ediyorum almakta istiyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet high beam'den hiçbir farkı yok, ona o kadar para vermek anlamsız my base varken.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...