iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

20 Eylül 2012 Perşembe

mac fırçalar / brushes

168 geniş açılı kontör fırçası, 188 küçük çift dokulu yüz fırçası, 252 geniş gölgelendirme fırçası ve 316 dudak fırçası / 168 large angled contour brush, 188 small duo fibre face brush, 252 large shader brush and 316 lip brush


makyaj fırçalarıyla tanışana kadar, çok iyi makyaj yaptığımı zannederdim. fakat fırçayla uygulanmış fondötenin canlılığını, kapatıcının kalıcılığını, gölgelendirmenin mucizelerini, en riskli renklerdeki rujları bile uygulamanın kolaylığını keşfedince, elimle hiçbir şey uygulamaz oldum. 
çeşitli ortalama fırçaların ardından mac fırça kullanmaya başladım. fırçaların ömrü uzun olduğu için verdiğim paranın uzun vadede, ucuz fırçalara para harcamaktan daha karlı olduğunu düşünüyorum. tabi yine de mümkün olduğunca, ülkemizden almak yerine yurtdışından almaya çalışıyorum. 

until I learned to apply my makeup with brushes, I thought that I was good at it. but discovering the brightness of foundation, long lasting appearance of  concealer, miracles of contouring, easiness of using the deepest lip colors that is applied with brush, I never apply anything with my hands only.
I started to use mac brushes after some average brands. I think mac brushes are moe economical in the long run as they can be used so long. of course still, if possible, I buy them abroad.


fırçaların tertemiz yepyeni halleri zaten mac'in resmi sitesinde ve çeşitli bloglarda mevcut. o yüzden özellikle temizlemeye gerek duymadım, günlük kullandığım halleriyle fotoğrafladım.

clean and brand new photos of the brushes are everywhere on the internet, therefore I didn't clean them especially to show daily usage.



ilk kullanmaya başladığım mac fırça, 316 dudak fırçası. kapaklı olduğu için taşıması kolay diye tercih ettim. ve kırmızı, bordo gibi renkleri kullanırken özellikle faydasını görüyorum. ayrıca bitmeye yüz tutan rujları da son demine kadar kullanmayı sağlıyor. kılları yapay. dört yıldır sorunsuz kullanıyorum.

my first mac brush was 316 lip brush. I prefered it because of its cover, to carry in the bag easily. I use it especially to apply colors like red or deep pink and it is useful to finish lipstick to the end. I have been using it for four years without problem.



daha sonra güneş lekelerini kapatmak için mac studio finish kapatıcı aldım. bunu parmakla uygulamaya çalışıp pek memnun olmayınca kapatıcı fırçası almaya gittim. bana 252'yi uygun gördüler. asıl amacı far uygulamak olan bu sentetik fırça gerçekten de kapatıcıyı, paint potları ve farı uygulamada çok iyi. henüz bir buçuk yıldır kullanıyorum.

later on, I bought mac studio finish concealer. I tried to apply it with my fingers for some time but I was not satisfied, so I went to buy a concealer brush. they gave me 252 and in fact it is a shader brush. it is very useful to apply eye shadows, concealer and paint pots. I have been using it for only one and a half year.



son mac gözdelerimden ilki ise 188 duo fibre. bu fırçasın 187 numaralı bir de abisi var. benim yüzüm için 188 daha kullanışlı olduğu için bunu tercih ettim. yarı keçi yarı sentetik kıllardan oluşuyor. maharet ve tercihe göre, toz, sıvı, krem, her türlü ürün uygulamada kullanılabilir. renkli güneş kremini bile uyguladığımda, elle uygulamadan çok daha güzel sonuç alıyorum. kullanmaya başlayalı az vakit geçti, tek sorunun kıllarının yüzümde kalması olduğunu söyleyebilirim. krem ve sıvı ürün uygularken yanağa yapışan kılları almak da bir ayrı dert olabiliyor. ama bu sıkıntıyı bütün keçi kılı fırçalarda görüyorum.

one of my latest mac favourites is 188 duo fibre. there is a larger 187 also. but I preferred 188 as it is more suitable for my face. it is made of goat and synthetic fibres. suitable for powder, liquid and cream products. even the tinted sun protection cream becomes more beautiful with this brush. I have been using it for a short time and the only problem is the fibres coming off the brush on my face. this is a common problem of goat fibre brushes.


son olarak 168 sentetik kontör fırçasına bakalım. asıl rengi kırık beyaz, üzerinde gördüğünüz şeftali tonlarındaki estee lauder allığın kalıntıları. açılı olduğu için yanak kontörlemek konusunda çok iyi. aydınlatma için de elmacık kemikleri ve burun üzerinde kullanılabilir.

and last, 168 synthetic contouring brush...its fibras are cream and the peachy color you see on it is from an estee lauder blush. being angled, it is good for cheek and nose contouring. ı have been using it for a short time but I am very glad as I bought it. it can be used to highlight cheekbones and nose also.












not: ürünler, vogue america dergisinin ağustos sayısı üzerinde fotoğraflanmıştır.

ps: products are photogaphed on the august issue of vogue america. 

5 yorum:

  1. Merhaba,
    Ben de Mac 187 Duo fibre fırçayı ilk aldığımda, kılları birazcık dökülüp,yüzüme yapışıyordu bir kaç kullanım ve yıkamadan sonra artık dökülmemeye başladı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba,
      iyi öyleyse sevindim:) benim nars iki senedir hala dökülüyor ara ara, bu da öyle olacak diye korktum.

      Sil
  2. Merhaba,187 alsam mı almasam mı?biliyorum çok saçma bir soru ama çok kararsızım.

    YanıtlaSil
  3. Hi there to every body, it's my first pay a visit of this web site; this website contains remarkable and truly excellent material in favor of readers.

    my web page; cheap mac cosmetics

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...