iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

27 Eylül 2012 Perşembe

nars brushes

yachiyo kabuki, small dome eye brush


ilk makyaj fırçam mac dudak fırçasıydı. ardından nars far fırçası aldım. yıllarca o uyduruk aplikatörlerle ne diye cebelleşmişim bilmem. 
sonra allığın içinden çıkan minik fırçalarla vedalaşıp, nars orgasm allığımla beraber yachiyo kabuki fırçamı aldım, ve orgasm artık benim imzam oldu.

my first makeup brush was mac lip brush. after that, I bought nars small dome eye brush and I couldn't understand why I had used small applicators for years.
then, I said goodbye to small brushes in blush cases, and bought a yachiyo kabuki with a nars orgasm blush that became my signature. 


yachiyo kabuki, keçi kılından üretilmiş, kubbe kesimli, çok fonksiyonlu bir fırça. bununla hem allık, hem kontörleme, hem pudra, hem aydınlatıcı, hem de göz çevresi makyajını karıştırma uygulamaları yapılabilir. ben allık, aydınlatma, zaman zaman da kontör için kullanıyorum. ve tek şikayetim kılların yüzümde kalması. kaliteli fırça almamızın sebebi zaten uzun yıllar kullanmayı amaçlamamız. ama bu fırça bu gidişle döküle döküle bitecek.

yachiyo is made of goat hair, dome shaped and multifunctional. we can use it for blush, contouring, powder, illuminating and eye makeup blending. 
we buy quality brushes to use for long years but this brush loses its hairs day by day.


far fırçasından oldukça memnunum. sincap kıllarından üretilmiş, rengi çok güzel dağıtan, karıştıran bir fırça.

I love eye brush, made of squirrel hair. it blends colors well.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...