iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

5 Eylül 2012 Çarşamba

neutrogena, rosense, d'olive: el, ayak, vücut kremleri / hand, foot, body creams

neutrogena el ve tırnak bakım kremi, ayak bakım kremi, rosense ayak bakım kremi, d'olive el ve vücut kremi / neutrogena hand and nail cream, foot cream, rosense foot cream, d'olive hand and body cream



yıllarca neutrogena el kremi ve ayak kremi kullandım ve ikisinden de memnundum lakin bir değişiklik olsun diye bu sefer de rosense ayak kremi ile neutrogena'nın el ve tırnak versiyonunu denedim.

I used neutrogena hand cream and foot cream for years and liked them, but to try new ones, ı bought rosense foot cream and neutogena hand and nail cream.




bu iki kremin de ne bir eksiği var ne bir fazlası. görevlerin yerine getiriyorlar ama bir ekstraları yok. üstelik neutrogena el ve tırnak kreminde paraben de var.
rosense ayak bakım kremi,   fazla problem giderici değil. hatta benim gibi kuru ciltliler için yeterince nemlendirmediğini de söylemeliyim.

both creams have no big surprises, they just do their job. besides, neutrogena hand and nail cream has parabens.
rosense foot cream is not so good for extra problems. besides, it doesn't moisture dry skins well.



bildiğim kadarıyla neutrogena'nın iki çeşit ayak kremi var; biri nasırlaşmış ayaklar için, diğeri daha hafif bir bakım için. topuklarım çok çatladığı ve baş parmak altında nasırlar oluşup durduğu için ben bunu tercih ediyorum.

as far as I know, neutrogen has two types of foot creams; one for keratoma, one for daily use. 
as my heels are too dry and big toe has keratoma sometimes, I prefer this one.



                        malesef paraben ihtiva ediyor.
                        unfortunately it has parabens.








vücut kremi olarak uzun zamandır bepanthol kullanıyorum ve daha önce denediğim pek çok kremle kıyasladığımda da tek geçiyorum. yine bir değişiklik arayışı esnasında dalan d'olive krem denemek istedim.

I have been using bepanthol for my body for a long time and it is my favourite among many others I used before. I bought dalan d'olive just for a change.



gücünü zeytinyağı ve e vitamininden alan krem çok doğal kokuyor ve vücutta iyi emiliyor. tatil dönüşü güneş yanıkları için kullandım ve soyulmaları ucuz atlattım.

its power stems from olive oil and vitamin e, smells natural and it is absorbed well by the skin. I used it for sun burns after summer holiday and prevented damages.



yanınızda taşıyabileceğiniz ufak boyu da mevcut.

it has a small version to carry on the go.


not: ürünler vogue dergisinin temmuz sayısı üzerinde fotoğraflanmıştır.

ps: products are photographed on the july issue of vogue.

2 yorum:

  1. Galiba buraya demir attım :)) yine ben, arada bir UREDERM de kullanıyorum, cildimizde urede varmış ve cok faydasını gördüm esnekliği artti, parlıyor cildi besliyor buda bephantol gibi ama farklı işlevde, cilde üre takviyeside lazım, dermolojik tavsiye :))

    Gül

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu da alırız be gül:)
      her zaman beklerim yorumlarını tavsiyelerini...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...