iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

1 Eylül 2012 Cumartesi

the body shop çift taraflı siyah nokta çıkarıcı ve tırnak cilalama küpü / double-ended blackhead remover and nail block




the body shop'un kişisel bakım aksesuarlarından ikisi; tırnak küpü ve siyah nokta çıkarıcı. başka markaların da tırnak küpleri var, aynı şekilde başarılı mı bilemiyorum, ama başka bir markada siyah nokta çıkarıcı görmedim.

two of the body shop's accessories; nail block and blackhead remover. other brands also have nail blocks but I haven't seen any blackhead remover like this.



tırnak blokunun dört yüzünü üzerinde numaralandırılmış sırasıyla tırnağa uyguladığımızda doğal görünümlü parlak temiz tırnaklara kavuşuyoruz. üstelik iki hafta boyu geçmediğine şahit oldum parlaklığın.

nail block is applied in the order of the numbers on its sides, and gives a natural shiny healthy look. besides I can say that it stays at least two weeks.


siyah nokta çıkarıcı ise tırnaklarınızla sıkmaktan daha az acı vermese de, kullanımı daha kolay olduğu için tercih edilebilir. banyoda açılan gözeneklerin üzerine bastırdığınızda, siyah noktaların kendiliğinden yüzeye çıktığını görebilirsiniz. ayrıca, özellikle göz etrafında ortaya çıkan yağ bezelerini patlatmak için de kullanılabilir. ben yaptım, oldu.

blackhead remover gives the same pain as your nails but being more easy to use, you can prefer it. if you press on the pores opened after a hot bath, you can see the blackheads coming up to the skin surface. also, it can be used to let the wens around the eyes.

not: ürünler vogue ve gq dergilerinin ağustos sayıları üzerinde fotoğraflanmıştır.

ps: products are photographed on the august issues of vogue and gq. 

5 yorum:

  1. bu çubuğu nereden bildiğin belli oldu meğersem kendin kullanıyormuşsun:) benim kuzenlerim tükenmez kalemin içini çıkarıp pilastiğinin deliğiyle yapıyorlardı o işi. ama sanırım özellikle tasarlanan birşey daha yararlı ve sağlıklıdır. ben de bakacağım gidip. teşekkür ederim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. banyodan hemen sonra öyle bir işe yarıyor ki, çok basit ama kullanışlı bir şey göreceksin:)

      Sil
  2. cnm oriflame 'in mayıs katalogunda gördüm siyah nokta çıkarma aletini. ama böyle tek tek uğraşmak biraz zaman almazmı hele bide çok varsa?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yok valla, banyo sonrası açılmış gözeneklerle on dakika. burun üstü benimkiler, sonrasında iyi bakarsan uzun süre çıkmıyor.

      Sil
  3. Ya bende almalımıyım yararı varmı sizce ?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...