iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

27 Ekim 2012 Cumartesi

bioderma sensibio forte, photoderm max spf 50+

kızarık hassas cilt için sensibio forte ve photoderm max spf 50+ renkli güneş koruyucu krem / sensibio forte for reddened sensitive skin and photoderm max spf50+ tinted ultra-fluid suncare


lazer tedavisi olduğum dönemde, cildim lazerin hemen ardından fazlasıyla kızarıp kabardığı için sensibio forte'yi aldım. uygulamanın hemen ardından sürdüm. böylece ilk bir iki saat içinde cildim normal haline dönüyordu. 

while I was having laser treatment, my skin was reddened too much that I had to use sensibio forte immediately after the sessions. so that my skin turned to normal in one or two hours.

lazer tedavisinde, güneş koruması önemli bir yer tuttuğu için, dışarı çıkarken de bioderma güneşten koruyucu krem kullandım. o bitince renklisini kullanmaya başladım. ama renkten bir verim beklememek lazım. yalnızca, diğer güneş kremlerini sürdükten sonraki gibi casper gibi bembeyaz bir suratınız olmasını engelliyor o kadar.

sunscreen is very important in laser treatment. therefore, I used bioderme 50+ sunscreen when I went out. after that one, I wanted to try the tinted version. but don't expect much from the color. it only doesn't give the white color of others, taht's all.



2 yorum:

  1. Acnelyse isimli bir akne kremi kullandıktan sonra yüzüm tahriş oldu ve kızarıklıklar kaldı. Bioderma sensibio forte kremini kullansam kızarıklıkların geçmesinde faydalı olur mu? kullanmamı önerir misin?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bu krem daha çok kızarıklığın ilk oluştuğu anda cildi yatıştırmaya yarıyor. kalıcı kızarıklıkların hakkından en iyi bepanthen gelir.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...