iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

23 Ekim 2012 Salı

dermalogica cilt düzeltme kremi / skin smoothing cream



günlük cilt bakımında gündüz kremi olarak kullandığım bu krem, dermalogica'nın yüz haritası uygulamasında, benim gibi kuru bir cilde sahip olanlara önerdiği bir ürün. ben bir buçuk yıla yakın zamandır, çoğu zaman düzenli olarak kullanıyorum, henüz ilk tüpü bitiremedim. yani bereketli bir krem. üstelik çoğu amerikan ürünü gibi kapağı açıldıktan sonra 24 ay kullanma süresi var. 

I have been using this cream n my daily skincare routine for nearly a year and a half, as it was the answer for my dry skin problems in dermalogica's skin mapping. this is my first tube still, and it expires after 24 months from the opening.

ben cilt bakımına lisede nivea ile başladım, üniversitede loreal, vichy ve biotherm ile devam ettim, 25'imden sonra clinique ve lancome, 2011 mayısından beri de dermalogica  kullanıyorum. bu değişikliklerin nedeni ise hep acaba daha iyisi, daha zararsızı var mıdır düşüncesi.

I began my skincare at high school with nivea, continued with loreal, vichy and biotherm, clinique and lancome after the age of 25, and dermalogica from may, 2011. I have changed the products many times because of the search for the best.

başta normal ciltler için ürünler kullanıyordum ve gayet yeterli geliyordu, ama özellikle lazer epilasyon tedavisi ve yaşla beraber cildim aşırı kurumaya başladı. bu yüzden kuru cilt ürünlerine geçtim. ama biotherm'in normal ciltler için olan ürünlerinin iyi etkisini bir daha ne aynı markanın kuru cilt ürünleriyle, ne de diğer markalarla yakalayamadım. buna dermalogica da dahil oldu. malesef bana yetersiz gelen bir krem, sadece bitirmek için kullanıyorum. çünkü hatırı sayılır bir para ödemiştim, ve bir de kişisel kozmetik alışverişi yasağım var tabii.

I was using products for normal skin and it was good for me, but especially after laser epilation treatment and getting closer to age 30, my skin got drier and drier. I have been using dry skin products for years, but I couldn't find a really good one like biotherm's normal skin products., evet its dry skin products are not satisfying for me. dermalogica is not either. it is not enough for my skin, I am just trying to finish it because of the huge amount of the money I spent on it.


zaman zaman aşırı kuruluktan muzdarip olup bepanthen sürdüğümde, bu kremden çok daha iyi sonuç alıyorum. sanırım bu bittikten sonra gündüz kremi olarak bepanthen (yeni adıyla bepanthol) kullanmayı denerim.

from time to time, my complaints of dryness decrease and I use bepanthen, and it gives better results than skin smoothing cream. I will use bepanthen (bepanthol is the new name) after finishing this one I guess.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...