iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

21 Ekim 2012 Pazar

estee lauder signature blush in sweet nectar/allık


öncelikle belirteyim, artık böyle bir ürün yok. ben sadece kullandığım için fikir beyan etmek istedim.
kontör için uygun bir ürün seçmeye çalışırken, mağaza ışıklarına kurban giderek aldığım, ve belli bir süre de, aslında kontöre hiç de uygun olmadığını, ufaktan ufaktan simli olduğunu fark etmediğim bu allık, estee lauder'ın belki de gerek ambalaj gerekse kullanım olarak en içime sinmeyen ürünü. laciverte altın sarısı kutusu, bana hiç de high-end bir allık kullandığım izlenimini vermiyor.

first, I would like to say that, this product is not around anymore. I just wanted to comment on it as I am still using. 
in a search for an appropriate product for contouring, I bought  this blush misled by the lights of the shop. furthermore, I even didn't realize this mistake for a long time. 
it has a package that doesn't give me the feeling of a high-end product.

içinde ufak, işe yaramaz, ama yumuşak bir fırçası var.

there is a small useless brush in it which is very soft indeed.
























benim allık geçmişim, üniversitedeyken arkadaşımın sattığı ve hala bitmemiş olduğuna göre pek de kullanmadığım bir avon top allık, ondan sonra ilk defa iki sene evvel aldığım bir lancome allık, nars orgasm ve bu yazıdakinden ibaret olduğu için kıyaslama yapamıyorum. çok uzun zaman, yüzümün tamamen bembeyaz durmasından hoşlandım, allığa hep suğuk baktım. bunda sanırım gördüğüm yanlış uygulamaların iticiliği de rol oynadı. ama son iki senedir allığın gücünü fark ettim.
ve işte karşınızda bu allığın yanağımdaki duruşu...


tüm yüz fotoğrafına cesaret edecek profesyonellikte bir iş yapmadığım için, sadece yanaktaki görünümü göstermeye çalıştım. kendi fotoğrafını çekmek çok zor. 
yüzümde allıktan başka bir şey yok. kendi fırçasıyla, görmeniz için alelade uyguladım.
ben bu allığı hala, ısrarla kontörlemek için kullandığım fondötenin üzerine geçiyorum. sadece yazın çok bronzlaştığımda allık olarak kullandım.

as this blog is not my profession, I don't have the courage to show all of my face but I just tried to show what it looks like on my cheeks. it is very hard to take one's own photo. 
there is nothing but the blush on my face. I applied it with its own brush, not carefully, just to show. 
I am still using this blush on the foundation which I am using for contouring my face. I only used as a blush when I was bronze in the summer.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...