iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

14 Ekim 2012 Pazar

expigment

expigment %4 leke giderici krem/expigment %4 cream for dark spots


clinique, shiseido vs. gibi kozmetik markalarının leke kremleriyle, serumlarıyla geçen yıllarıma yanmamı sağlayan bir krem expigment. internette delice yaptığım leke giderme araştırmaları sırasında karşıma çıktı. benim clinique even better ve shiseido white lucency kullanıp sonuç alamadığım iki adet güneş lekem vardı yanaklarımda. bu yaz güneşlenmek gibi bir çılgınlık da yapınca epey koyulaşmış ve yayılmışlardı. üstüne bir de burnumda iki üç çil şeklinde leke belirdi.

expigment made me regret for my years with shiseido or clinique dark spot serums. I found it when I was searching dark spot treatments on the internet crazily. I had two sun spots on my cheeks and they got darker after sunbathing last summer. I got two or three little freckles on my nose also. 

lazer tedavisi olmayı düşünüyordum. son çare olarak suna dumankaya tarifleri filan uygulasam bari diye nette gezinirken bir iki blogda izine rastladım bu kremin. aman bunu sürüp de güneşe çıkmayın, pek de işe yaramıyor gibi yorumlara rağmen ekim başında gittim koşa koşa aldım.
izmir'de üretilen, orva firmasına ait, eczanede satılan bir krem. prospektüsünde, 2 ay düzenli kullanım sonrası sonuç alınamazsa bırakılması öneriliyor. bloglarda da en az 6 aylık kullanımlardan söz ediliyor. günde iki kez, lekelerimin üzerine, yoğurt gibi sürüp bıraktım. zaten bir süre sonra dağılıyor, akıyor, emiliyor.
UVA ve B filtrelerine sahip olduğu için, kullanıp güneşe çıkmakta da bir sakınca yok.

I was thinking to get laser treatment. I bought it from the pharmacy. it was produced in izmir by orva. it is adviced to quit using if not useful after two months. I used it two times a day on my spots as a thick layer. UVA and B filters let you to go out with this cream on your skin.










gelelim bendeki etkilerine; ilk iki üç gün sabah akşam uyguladıktan sonra, cildimde kızarıklık oluşmaya başladı. dışarı çıkarken güneş koruyuculu kapatıcı ve güneş kremi sürdüm. bir hafta geçtikten sonra cildim soyulmaya başladı, ben de sabırsız olduğumdan, kavlayan derileri elimle, cımbızla falan çekerek soyulmayı hızlandırdım.

I applied the cream for the first three days morning and evening, then I had some blemishes on the spots. I used sun screen when I went out. after a week, my skin started to peel off. 

sol yanağımdaki leke ilk bir haftada, burnumun üstündekiler de dün itibariyle tamamen yokoldu. kızarıklıklar da geçmeye başladı. sağ yanağımdaki lekenin soluk kısımları tamamen gitti, ortasında bir nokta olarak kaldı. ona krem uygulamaya devam edeceğim. ama görünmeyen ufak bi şey olduğu için önemsemiyorum.

the spot on the left went away in a week, on my nose in a few days after. blemishes began to fade. the spot on thi right shrank and it is like a small dot. I will keep using the cream for it.

allah'a şükür, üç yıldır en büyük güzellik kompleksim olan lekelerimden kurtuldum.
bu kremle, sivilce izlerinden, yara izlerinden kurtulmak da mümkünmüş. cildinizi soyarak taze bir tabaka ortaya çıkarıyor, ve sorun eğer üst tabakadaysa, derine inmemişse, kurtulmuş oluyorsunuz.

I finally got rid of the biggest beauty issue of mine after three years. this cream also erases acne and other scars if the problem is near the surface of the skin.

bu krem yüzünden çokça kızaran yerlerime arada sırada bioderma sensibio forte kızarıklık kremi uyguladım. bazen de bepanthen krem sürdüm.
expigment deneyimimden sonra artık herhangi bir cilt problemim için kozmetik markalarından cilt bakım ürünü alma devrini kapatmış bulunuyorum. nemlendirici dedin mi bepanthol'den, tonik dedin mi gül suyundan şaşmayacağım.
en son oluk oluk para döküp daha kapağını bile açmadığım shiseido intensive anti-spot serumu da nerelerime sürsem bilemedim.

I used bioderma sensibio forte for the blemishes, and sometimes bepanthen. after this expigment experience, I won't use any cosmetic product for my skin care anymore. bepanthol for moustrizing, rose water as tonic, that's enough! 

60 yorum:

  1. bu cidden mucize bi ürün ben de tüm izlerimi bunla geçirmiştim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ah keşke daha önce bileydim. inşallah bi daha iz leke olmaz yüzümüzde.

      Sil
  2. kesinlikle haklisin catlaklara cok iyi geldigini duydum deneyeyim hemen ben de tesekkurler paylasim icin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt soyulunca çatlaklar da mı gidiyormuş, ne enteresan. inşallah işe yarar:)

      Sil
  3. hamilelik sonrası oluşan koca lekeyi ben bununla geçirmiştim çok faydalıdır.. ama sanki bununla beraber ek bir krem daha kullandım hatırlayamadım gerçi şu anda hangisi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. acnelise diye bir şeyden bahsediyorlar, belki odur.

      Sil
  4. Shisiedo kremi bünü yollayabilirsiniz.Ben seve seve kullanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. onu leke önleyici olarak kullanıcam, o kadar para verdim ki annem istese vermem.

      Sil
  5. ben de 3 haftadır bu kremi kullanıyorum, sivilce izlerim üzereinde yoğun kızarıklıklar oluştu bu normal mi sence ara mı vermeliyim kreme yoksa devam edince geçer mi

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kızarıklık çok uzun zaman sonra geçiyor. benim izler bir haftada soyuldu ama üzerindeki kızarıklıklar 3 haftada zor geçti. soyulana kadar kullanmak gerek izlerin geçmesi için. yani kızarıklık normal ama çok tahriş oluyorsa bıraksan iyi olur.

      Sil
  6. bende bu kremi 1ay 10 gündür kullanıyorum ilk 1 ay çok az sürdüm cildime sadece nem verecek kadar ,bir yan etkisi olursa diye ,bu arada bu kremi cildisyen verdi bana 2 ay kullan diye,işte şimdi birkaç gündür yoğun sürüyorum yüzüme sabah akşam bayağı bir açılma oldu ama iyice kaybetmedi bazı yerlerindede kızarıklıklar başladı normal mi diye nette araştırmaya karar verdim ama tepkiler genel olarak olumlu gördüğüm kadarıyla, ama arkadaşlar bende biraz tüylenme arttı açıkçası, devam etmeyi düşünüyorum iyice yok edene kadar a tabi doktor desteğiyle, inşallah iyice yok ederde bende kurtulurum sizin gibi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla bende lekeler cildimin soyulmasıyla beraber geçti. bir hafta sürekli kızarık ve hafif kavlayan şekilde devam etti, sonra soyulunca lekeler de gitti. sanırım derine inmedikleri için öyle oldu. bence kızarıklığa tahammül ederim, kapatıcı sürerim falan diyorsan daha yoğun sür hemen hallolsun.
      geçmiş olsun:)

      Sil
  7. Sadece 1 gece sürdüm ve dudağımın uzerındekı kızarıklık bır bıyık goruntusunde resmen 4 gündür bu kalıcı bir durum mudur?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır, sürmeyi bıraktıktan 10 gün sonra geçmiş olur.
      ya iyi bir kapatıcı kullanmak ya da dışarı pek çıkılmayacak bir dönemde uygulamak gerek krem.

      Sil
  8. Sürdükten sonra kızaran yerler karartı halini aldı mı herkeste? Uyurken sağlıklı kısma da dağılmış ve sabah uyandığımda kızarmıştı, renk koyulaştı, bepanthenden, fitoya ne varsa sürdüm, lutfen yorum bekliyorum:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hayır kararmadı hiçbi yer valla,o zaman teramycin sür bi de.

      Sil
  9. ben 1 aydır kullanıyorum geceleri ama soyulma dökülme kızarma falan olmadı ? doktor expigment+locoid+bepanthen vermişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hepsini üstüste mi sürüyosun ki?
      mutlaka hemene tkisini gösterir normalde.

      Sil
    2. akşamları sürüyorum sadece.şuan arkadaşlarım soluklaştığını söyledi 3ünü bi kavanoza karıştır dedi doktor.birazda beyazladı sanki ama hiç bi soyulma vs.olmadı

      Sil
    3. karıştırınca etkisi hafifliyor demek ki. soyulmaması ve kızarmaması daha iyi olmuş, insan içine çıkınca dikkat çekebiliyor. makyajla zor kapanıyor. daha uzun sürer böyle ama olsun.

      Sil
  10. ben surdum sabaha pancar gibi kalkmayız inşallah :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aman dikkat, çok iyi bir kapatıcın yoksa perişan olursun

      Sil
  11. hola,deneme icin yaziyorum

    YanıtlaSil
  12. selam tekrar!yabanciyim(kusura bakmayin yanlis yazmam) .ben 2012 icak ayinda dogum yaptim.2011'de hamile kalmadan 6-9 ay evel,yuzumde leke olmaya basladim.2011-2 'inci ayinda kimiyasal piling oldum BELATRİX'te Bagdat Caddesinde-İstanbul.bir kez surmuslar asiti bana az geldi,3'uncu gun kontrole gittim soyledim ki bana sanki az geldi ve tekrardan surmuslar.Allahım olu am zanetim,ağarılardan,hemen Anestol surmusler .1 ay dvamlı acayip soulma oldum,yogun gunes koruyucu ve nemlendirici vermisler bol bol surdum.sonrada kac ay icin o kremler surmeye devam ettim.2011-05'inci ayinda

    YanıtlaSil
  13. arkadaşlar sürdükten sonra aşırı kızarma oluyor ama o lekelerin geçmesi için soyulma olması şart yoksa öyle kendi kendine beyazlarmı mantıklı olmak lazım ama ilk 2 hafta sosyal hayat sıfıra düşüyor her gelen soruyor yüzüne ne oldu diye ama ben kendimle barışık bi insanım sizde öyleyseniz kullanın kremi, güneş lekesi diye bişey kalmadı 10 günde geçti birde kremin içinde antibiotik olduğundan kızarıklıkların geçmeside yakındır şimdi bepanten kullanmaya başladım kızarılıkların geçmesine yardımcı olmak için...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi bir kapatıcıyla izi minimuma indirmek mümkün.

      Sil
  14. merhaba.yorumların çoğunda kremin etkisi en az 2 haftada görülmüş.ben 5 yıl kadar bacaklarımı jiletle alıyordum tabi arada sırada yanlışlıkla kestiğim oldu.şimdi özellikle alt bacağım kesik izleriyle dolu.yaklaşık 1 aydır expigment %4'lük kullanıyorum.genelde unuttuğum için günde bir kez izlerin üzerine iyice yediriyorum kremi.sürdüğüm yerler ertesi gün aşırı şekilde kaşınıyor ve kızarıyor ama başka hiçbir etki yok.zaten yüzüme sürmediğim için doktora gitme ihtiyacı duymadım.acaba bu krem sadece yüz ve çevresi için mi? derisi daha ince olduğu için.bir de bu lekeler oluşalı yıllar oluyor bundan dolayı da işe yaramamış olabilir mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben doktordan değil eczacıdan bilgi edinip aldım bu kremi.
      tek söylediği lekenin üzerine yoğurt gibi sürüp o şekilde bırakmamdı, günde iki defa.
      şüphesiz vücutta daha geç etki ediyor olabilir ama asıl mesele yedirmeyip lekenin üstünde tabaka halinde bırakmandır herhalde.
      sabah kalkınca ve gece yatarken düzenli yaparsan unutmazsın inşallah.
      tabii o izler gidince ardından pürüzsüz bir ten bekleme, krem yakıyor neticede deriyi soymak için. bunun da çok hafif bir izi oluyor ma jilet izleriyle kıyaslanamaz tabii. benim lekelerim de çok eskiydi ama bir haftada hemen etki gösterdi, ben bir müddet sonra bir hafta daha uyguladım daha da güzel soyulup kayboldu lekeler.

      Sil
    2. peki bir de sizin dediğiniz gibi kullanacağım eczacı bana hiçbir bilgi vermemişti.umarım işe yarar.evet ne olursa olsun jilet izlerinden daha kötü görünemez.çok teşekkür ederim.

      Sil
  15. merhaba,
    geçen ay yüzümde oluşan güneş lekeleri için gittiğim dermatolog expigment %4 yazdı ve bu kremi 2 ay boyunca her gece (1 gün bile unutma sakın dedi) kullanmamı söyledi.. kremi kullanmaya başlayalı 10 gün oluyor,ilk hafta aşırı bir kızarıklık oldu,neyseki tatildeydim çok önemsemedim..2-3 gündürde soyulmalar başladı ve bitmek üzere, lekeler hafiflemiş ama hala azda olsa belli oluyor.merak ettiğim şey kremi sürdükçe böyle herhafta tekrar tekrar soyulmalar olacakmı? Siz ne kadar süre kullanmıştınız? Tekrar dermatoloğa gitsemmi bilemedim

    YanıtlaSil
  16. Ben 4 gündür kullanıyorum. Ilk kullandığım günde kızarıklık falan olmadı ama sivilce çıktı. Regli dönemindeyim o yüzden olabilir. Suanlik soyulma yok. Ve sizce kac gün sonra cilt tonum acilmaya başlar?

    YanıtlaSil
  17. Doktor bana expigment ile bioderma white objective serisini beraber yazdi, ikisini birden kullanmak dogru olur mu bilemedim...

    YanıtlaSil
  18. Bir de bu kremi goz cevresindeki lekelere uygulayabilir miyiz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu çok güçlü bir krem, göz çevresindeki ince deriyi çok tahriş eder, iyileşmesi zor olur. Etkisini artıracak yan ürünler yerine, yarattığı kızarıklık ve yanmayı hafifletecek yiyi nemlendiricilerle beraber kullanılmalı bana göre.

      Sil
  19. s.a oncelıkle bnm sag yangımın ortasında elma kadar buyuklugunde leke vardı doktora gıttın %4 luk onerdı 1 hafta oldu cıldım her seferınde kızarıyor ve leke gecmeye baslamadı ne yapmalıyım?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. A.s.:) sabretmelisin, cilt tipine göre ne zaman sonuç vereceği değişebilir. Leke çok büyük, eğer yalnızca üst deri tabakasındaysa mutlaka geçecektir. Ama zamanla tekrarlama riski de var. Ara vermeden uygulamaya devam et. Geçmiş olsun.

      Sil
    2. tamam tesekkurler ama derım ssutten soyulmaya basladı bugun sabah gozumun altı gıttı derıyı kaldırdım ve altında yenı cıldım kaldı vede leke dıye bısey yok devamı gelır ınç Yınede tesekkurler ;)

      Sil
  20. merhabalar, bu ürünü madecassol, contractubex kullanmama rağmen yaklaşık üç aydır pek iyileşme gösteremeyen kriyoterapi izlerim için kullanmayı düşünüyorum ancak kriyo soğuk yanığına benzer etki gösteren bi tedavi olduğu için etkili olup olmayacağı konusunda çekimserim. Expigmentten umutlu olmamın sebebi izlerin kahverengi ve pürüzsüz yapıda olmaları ve bir cm çapında ufak olmaları dolayısıyla belki sivilce izi gibi görülebilir diye düşünüyorum, sizce fazla mı umutlandım bilmek istedim, ayrıca expigmenti yanık izleri için kullanan varsa görüşlerini almak isterim teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç yanık izine kullanan birini görmedim, ama püf nokta, lekenin cildin hangi tabakasında olduğu. Eğer sadece Epidermis etkilendiyse expigment çabucak etki gösterecektir.
      Geçmiş olsun.

      Sil
  21. Slm, benim durum sizinkinin aynısı,expigmenti aynı sizin gibi uyguladım,soyuldu bitti ,şimdi bepanten sürüyorum,fakat soyulma olalı 1 hafta oldu bu kızarıklık ve hafif kahverengilik kaldı ne zaman gececek vede gececekmi,sizin nasıl oldu.lekem gecti gibi yinede kızarıklıktan tam belli degil gecip gecmedigi,cevabınıza ihtiyacim var

    YanıtlaSil
  22. Cevap bekliyorum,yazmadınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil
    2. Sürekli deniyorum ama cevaplarım yayınlanmıyor, teknik bir sorun olmalı.
      Kızarıklık üç hafta kadar azalarak devam ediyor, bu esnada bepanthenin pişik kremi iyi gelebilir. Kızarıklık geçtiğinde taze ciltte hala leke varsa, bu lekenin daha derin bir tabakaya indiğini ve sadece soyularak geçmeyeceğini gösterir, başka işlemler gerekebilir.

      Sil
  23. Merhaba benimde burnumun üstüne hafif çiller var makyaj yapmaktan bıktım expignent acneysel ve locoid aldım eczaneden %2lik aldım expigmen. Kullanalı üç gün oldu ne kızarıklık ne soyulma var olduğu gibi duruyo lekeler. Locoidi kullanmıyorum diğer ikisini her gece sürüyorum etkisini ne zaman gösterir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. %2liğin etkisi daha geç olur. Kremi bir katman halinde yüzünüzde bırakacaksınız, sabaha kadar öyle kalacak. Cilde sürüp yedirmenin bir anlamı yok. Bir haftada etki etmesi lazım.

      Sil
  24. Evet teşekkür ederim lekeler azalır gibi oldu leke yerine kırzarıklık oluştu onlar geçermi peki

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 güne onlar da geçer pırıl pırıl bir cilt olur ama güneşten korumazsanız tekrar eder çiller.

      Sil
    2. Çok teşekkür ederiim

      Sil
  25. Merhaba. Benim yüzümde 3 yılı askindir oluşan güneş ve hamilelik döneminde oluşan koyu kahverengi lekeler var. Neredeyse lazer dışında denemedigim yöntem kalmadı. Daha önce expigment %2 kullanmış ve sonuç alamamistim. Sizin yazınızı gördükten sonra tekrar denemeye karar verdim. 3 gündür expigment %4 ve tahrisi azaltmak için fito kullaniyorum. Daha 2. Gün soyulma başladı tabii peelingin etkisi var soyulmayi hizlandirmakta. Benim merak ettiğim şey şu"leke bitene dek sür-soy mu yapmak gerek. Bi kac kez soyulma olduktan sonra lekelerde azalma yoksa bırakmak mi gerek" su an lekeler kizarikliktan dolayı anlaşılmıyor hafiflemismi yoksa aynı durumda mi. Fikriniz ya da öneriniz varsa yanitlarsaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
  26. Merhaba. Benim yüzümde 3 yılı askindir oluşan güneş ve hamilelik döneminde oluşan koyu kahverengi lekeler var. Neredeyse lazer dışında denemedigim yöntem kalmadı. Daha önce expigment %2 kullanmış ve sonuç alamamistim. Sizin yazınızı gördükten sonra tekrar denemeye karar verdim. 3 gündür expigment %4 ve tahrisi azaltmak için fito kullaniyorum. Daha 2. Gün soyulma başladı tabii peelingin etkisi var soyulmayi hizlandirmakta. Benim merak ettiğim şey şu"leke bitene dek sür-soy mu yapmak gerek. Bi kac kez soyulma olduktan sonra lekelerde azalma yoksa bırakmak mi gerek" su an lekeler kizarikliktan dolayı anlaşılmıyor hafiflemismi yoksa aynı durumda mi. Fikriniz ya da öneriniz varsa yanitlarsaniz sevinirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakmayın geç kaldım. Kızarıklık oluştuktan sonra kullanmayıp geçmesini ve sonucu görmekte fayda var. Eğer leke geçmemişse bir kez daha uygulayıp denemek lazım ama yine geçmezse leke daha derinde demektir ve soyma işlemiyle halledilemeyeceği anlamına gelir.

      Sil
  27. Ya bende kollarımda ağda sonrası Oluşan sivilce lekeleri için kullanmaya başladım ama bazı yerlerde tüylenme yapabileceği yazıyor siz böyle bir şey ile karşılaştınız mı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle bir şey mümkün değil zira kremin içinde kıl kökünü besleyecek bir madde yok, deriyi yakıp yenilenmesini sağlamaktan başka bir fonksiyonu yok.

      Sil
  28. Ben de expigment %4 kullanıyorum ama 4 gün falan oldu sabah akşam bolca sürdüm ama şimdi kafam karıştı acaba abarttım mı diye çünkü yüzümde felaket bir görüntü var. soyulmalar da başladı hafif hafif en iyisi burada bırakayım diyorum bu sefer de kremle cildin fazla yanıp öyle kalması riski de var. Ya da fazla soyulup görece daha açık renk kalma riski.Keşke hiç bulaşmasaydım ,kafamda deli sorular korkuyla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,
      Bu postu yazalı dört yıl oldu. Bu zaman zarfında güneş lekelerim tekrarladıkça expigment kullandım ve hiç yanık izi kalmadı. Korkmayın. İki gün önce bu yaz edindiğim lekeler için yeniden başladım, yanaklarım ve burnum hamamdan yeni çıkmış gibi pembe. Soyulana kadar iki günde bir devam edicem. Gerçekten çok tedirgin olacak bir durum çıkacağını sanmıyorum.

      Sil
    2. Evet neyse ki birden soyuldu cildim ve kirmiziliklar iki gün icinde neredeyse %90 düzeldi. Mucize gibi bir şey resmen. Sanırım ne zaman kış tatili yapsam artık bu soyma işlemini de hemen tekrarlayacagim. Ama normalde insan içine çıkmak çok zor :)))

      Sil
    3. Çok sevindim, güzel günler olsun. Ben de kaç gündür kırmızı suratla geziyorum, bebek tenine az kaldı:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...