iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

22 Ekim 2012 Pazartesi

john frieda

luxorious volume saç köklerine hacim veren sprey losyon, kuru şampuan, yoğun hacim kazandıran şampuan, hacim kazandıran şekillendirici saç köpüğü, hacim kazandıran sabitleyici saç spreyi / luxorious volume thickening blow dry lotion, volume refresher spray, thickening shampoo, thickening mousse, thickening hair spray
















orta kalınlıkta telleri olan, sağlıklı ama cılız saçlarım var, öyle kalın kalın, havalı havalı durmuyor. zaten düz saçlı biri için biraz hayal o hacim. 
bu görüntüyü elde etmek için saç ürünlerine ihtiyaç duyuyorum. 
önceleri tony&guy kullanıyordum, pek bir değişiklik göremedim. sonra yavaş yavaş john frieda'ya geçtim. 
şampuanı gerçekten saçı hacimlendiriyor, ama elbette fön çektirmiş zenci hatun gibi olunmuyor. sadece olduğundan daha iyi görünüyor. ek olarak şu an elimde olmadığı için fotoğrafta yer almayan bir de saç kremini kullanıyorum. o da şampuanı destekliyor, ama olmadığı zaman da boşluk yaratmıyor. başka krem de kullanılabilir.
krem kullanmadığımda, duşun ardından ıslak saça köpük uyguluyorum. o da kalıntı bırakmayan dolgunlaştırıcı bir etkiye sahip.
eğer krem kullandıysam, ve saçımı makineyle kurutacaksam sprey losyonu özellikle diplere sıkıp öyle kurutuyorum.
kakül kullandığım zamanlarda da sabitleyici spreye başvuruyorum. bazen at kuyruğu gibi modellerde de kullanıyorum. kuruduktan sonra belli olmayan güzel bir yapısı var.
kuru şampuanı ise saçımı yıkamamın mümkün olmadığı, ama hacimsizlikten öldüğü, süpürge modeli zamanlarda, acilen dolgunlaştırmam gerektiğinde kullanıyorum. birkaç saatliğine durumu kurtarıyor ama bir günü değil. bu bakımdan toni&guy daha başarılıydı.

I have normal and healthy hair with no volume, so I need hair products to have that voluminous look. 
I used tony&guy for a while, but I wanted a change.
john frieda's shanpoo really volumizes my hair but of course it doesn't give the look of an african american woman. it just looks better than it originally is. I also use conditioner which I don't have now, and in fact it is not so necessary to use it specifically. if I don't use conditioner, I use mousse. it is a very good product. volumizes without any trace. if I use conditioner, I spey the lotion especially to the roots and blow dry my hair. I finish my hair with thickening hair spray if I use bangs. it doesn't shine out after drying.
if I don't have enough time to wash my hair and I need a volumized hair, I use dry shampoo. it saves me for a few hours only. tony&guy's was better.





3 yorum:

  1. bu hacim veren spreyi almak istiyorum ama,
    mesela ben saçlarımı düzleştiriyorum ama kafamın üstünden/diplerden volümlü olsun istiyorum hani hafif kabarmış gibi dolgun bi görünüm. bunu saçlarımı yıkadıktan sonra sıksam, sonra saç düzleştiricisi kullansam olur mu? ya da saçları şekillendirdikten sonra kuru saçın diplerine sıkılmaz mı? hani şöyle kabarır mı http://www.bobbyglam.com/blog/wp-content/uploads/2013/01/ICovetThee1.jpg

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. o blow dry lotion'ı saçı yıkadıktan sonra saç diplerine iyic sıkıp öyle kurutup düzleştirirsen kabarık olur istediğin gibi ama saçın dokusu güzel olmaz.
      banane, kimse saçıma ellemiycek zaten, benim için de önemli değil diyorsan öyle kullanabilirsin.

      Sil
  2. yok kimseye elletmem saçımı :) bir deneyeyim bakalım. teşekkürler :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...