iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

14 Ekim 2012 Pazar

kişisel alışveriş yasağım ve estee lauder rujum

estee lauder signature ruj pink sand/estee lauder signature lipstick in pink sand

ekim ayı için kendime koyduğum kozmetik alışverişi yasağına sebatla uyduğum şu günlerde, yeni ürün deneyip tanıtma imkanım olmadığından, ve sonbaharla beraber iş temposu arttığından, yazacak zaman da bulamadığım için, önceden beri kullandığım ürünleri yazmaya karar verdim.

I am patiently following my self-prohibition of cosmetic shopping, and also ı don't have much time because of work, so I can't try a new product and introduce. I decided to write about my old cosmetic products.

canım sıkıldıkça, moralim bozuldukça kendimi gratis'e, watsons'a atmak, ay tekin acar'da cilt bakımı varmış, ykm'de indirim diye gelen her mesaja heyecanlanmamak, ilacımı almaya uğradığım eczaneden bir sürü dermokozmetik ürünü toplamadan çıkmak, internetteki kampanyaların cazibesine kanmamak harika. üstelik sadece 15 gün oldu ama, hem çok uzun zamandır alışveriş yapmıyormuşum gibi hissediyorum, hem de bütçemi toparlamaya giden yolda emin adımlarla ilerliyorum.

it is great not to go to watsons or gratis when I feel stressed. it has only been 15 days but I feel as if I haven't been shopping for a long time. it is also very good for my budget.

alıp da beğenmediğim ürünleri bir kenarda çürütmek ya da birilerine vermek yerine, ne yapıp edip kullanmak bana iyi geldi. müsriflikten az da olsa kurtuluyorum galiba.
sevmediğim ojeleri birbirleriyle karıştırıp başka renkler elde etmek, cildimi uymayan toprak renklerindeki farları yüz kontörlemek için kullanmak, eskiden kalma yarım fondötenleri nemlendiriciyle karıştırıp sürmek, neden aldığımı anlamadığım rujları üstüste sürüp bitirmek, işe yaramayan vücut kremlerini, losyonları el-ayak kremi yapmak gibi bir sürü yaratıcı derya baykal fikriyle hem elimdekileri değerlendiriyorum hem de stres atıyorum.

I started to use the products which I bought but not liked, i mix the nail polishes, use eye shadows for contouring, mix foundations with moustrizers, apply lipsticks together, use body lotions for my feet and hands, and most importantly I feel relaxed.

evet çoğumuz için özellikle kozmetik alışverişi rahatlamanın en önemli yolu, makyaj aynamızın önüne rengarenk dizdiğimiz ürünler bizi görsel olarak da mutlu ediyor. bundan asla vazgeçebileceğimi sanmıyorum. ama işlevsiz ürünler almaktan kurtaracağım kendimi, kararlıyım.

yes, cosmetic shopping is the best way to relax for most of us, and we like colorful products standing in front of our makeup mirrors. I don't think ı can ever give up this. but I will save myself from buying useless products, I am certain.

mesela, her makyaj severin hayallerini süsleyen naked 2 paletin türkiye'ye gelmesi beni başta heyecanlandırmıştı, ilk fırsatta almam gerektiğini düşünüyordum. fakat elimde, naked renklerine çok benzeyen renklere sahip bir the balm nude tude olduğunu, ve içinden sadece 5 rengi kullandığımı, zorlasam bir iki rengi daha kullanabileceğimi, ama geri kalanların benim için tamamen gereksiz olduğunu düşündüm. naked ve naked 2 renklerini dikkatlice inceleyince, onların da bana gerekmeyen bir sürü rengin yanında, 2-3 renkle ilgimi çektiğini fark ettim, ve almaktan vazgeçtim. toprak tonları bana yakışmıyor, bunu kabul ettim, ve rahatladım. oooh beee!!!
bu yazının şerefine, belki daha önce de bahsetmiş olduğum, günlük makyajda en çok kullandığım rujlardan biri olan estee lauder signature pink sand'i tanıtmak istedim.

for example, I was planning to buy a naked 2 palette for a while, and I have a very similar the balm nude tude palette also. furthermore, I don't even use the majority of the colors in it, because they don't suit me well. I examined the naked colors and I found out I won't use other than 2-3 colors. and I decided not to buy that palette and save my money for something more suitable and useful for me.
I might have written about this estee lauder signature lipstickin pink sand before. I use it frequently for my daily makeup.



estee'nin her ürünü gibi rujları da harika. hem kalıcı, hem kolay sürümlü, hem de rengini iyi veriyor.

like estee's all other products, it is great with long lasting and pigmentation.


elimdekileri bitirene kadar yeni ruj almayı planlamıyorum ama alacak olursam tercihim estee lauder, mac ve dior olur. ama chanel ve tom fordları da merak etmiyor değilim.

I don't plan to buy a new lipstick until I finish current ones but if I have to, I will prefer estee lauder, mac or dior. of course I am very curious about chanel and tom ford.


                    iki farklı açıdan iki farklı yansıma.
       
         two different reflections from two different angles.



6 yorum:

  1. Kendine kozmetik yasağı koymak cidden işe yarıyor ben de öyle bi dönem geçirmiştim, senin dediğin gibi hangi kafayla aldığımı bilmediğim farları kullanıyorum şuan bende sırf bitirmek için:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kredi kartı ekstresindeki devasa hafifleme ve bitirip bitirip çöpe gönderilen kutular bana terapi gibi oldu:)

      Sil
  2. harika fikir. ben de yapsam aynısını süper olacak. merak ettiğim bir şey var yalnız. fondoteni nemlendiriciyle karıştırıp sürünce ne oluyor? ilerleyen saatlerde akma-parlama vs yapmıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bendeki fondöten yağlı ciltler için biotherm'in spf 15 eski bir ürünü. yıllar önce aldım, üretimi durmuş hatta.
      fırçayla sürünce dalga dalga oldu, elle de süremem, çünkü benim cildim kuru, sürerken sanki jiletliyormuş gibi oluyordu. zamanında bakmadan almışım. ve bana uymadığı için de kullanmadım.
      sonra bepanthen'le karıştırınca kıvamı düzeldi, daha canlı bir fondöten oldu. saten bitişliler gibi. gün boyu da sorun yaratmadı. böyle yoğun yapılıları inceltmek için denenebilir.

      Sil
  3. ben de yapsam iyi olacak bir yasak ayı makyaj malz. değil ama sac ve cilt ürünü çok aldım bu aralar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. saç ürünleri de bitmek bilmiyo zaten, uygula bir yasak:)
      saç, makyaj, cilt ne varsa yasak bana ve kasım ayı boyunca da devam etmeye karar verdim. bu savaştan iradem galip çıkacak.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...