iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

20 Ekim 2012 Cumartesi

la-roche posay kerium

kerium ekstra hassas fizyolojik şampuan hassas saç derisi ve kerium ds kepeğe karşı etkili şampuan / kerium extra gentle phisiological shampoo sensitive scalp and kerium ds intensive shampoo anti-dandruf



seboreik dermatit hastalığını çeken bilir. vücudun çeşitli yerlerinde aşırı yağlanmaya bağlı kızarıklık, pullanma, kaşıntı, döküntü şeklinde kendini gösteriyor. ve tedavisi yok. yalnızca sürekli kullanılan ürünlerle oluşumu engellenebiliyor. kullanılmadığında yine tekrarlıyor.

sufferers know seborrhoeic dermatitis well. it is seen as scaly, flaky, itchy, and red skin. and there is not any certain treatment. it can only be reduced with some medical products.  

ben bu sıkıntıyı saç derisinde yaşıyorum. aslında çevremde de yaşayan çok insan görüyorum, kimi farkında kimi değil. pek çoğunun basit bir kepek sorunu olarak gördüğü şey aslında seboreik dermatit. o yüzden basit kepek önleyici şampuanlarla giderilecek bir dert değil.

I have this problem on my scalp. in fact, there are lots of people around who have this problem but they are nor aware of it. they think it is a simple dandruff issue. 

eczanelerde nizoral, ketoral gibi medikal şampuanlar var. ben bunları da kullandım ama yeterli iyileşmeyi göremedim. vichy'nin kepek ve dökülmelere karşı olan şampuanı ise gerçekten muazzamdı. uzun yıllar onu kullandım. la roche'un şampuanı ise bu konuda vichy'nin olmadığı kadar popüler olduğu için bu sefer de onu denemeye karar verdim.

there are some medical shampoos like nizoral and ketoral and I tried them, but ı couldn't see enough decrease. vichy's anti-dandruff shampoo was really great. I used it for a long time. I am trying la roche thistime because of its popularity.

kerium ds haftada iki kez kullanımla, üç hafta sonrası iyileşme vadediyor. dediğim gibi, iyileşme de kısa süreli. birkaç hafta sonra kaşıntı yeniden başlıyor, ve tedaviye geri dönüyorsunuz. bu bütün seboreik dermatit ürünleri için geçerli.

kerium ds promises recovery after three weeks with a twice a week usage. as I said, recovery is temprorary. itchiness begins in a couple of weeks and you go back to treatment. 
























kerium ds'i alırken, onunla beraber kullanmak için günlük şampuanı kerium ekstra'yı da aldım. bir süredir ikisini dönüşümlü kullanarak daha etkili sonuç almaya çalıştım.

I bought kerium extra with kerium ds which is for daily use. I use them together for a while.
























ama malesef vichy kadar etkili olamadılar. bu şişeler bittikten sonra yine tıpış tıpış vichy'ye dönücem.

but unfortunately they are not as effective as vichy for me. I will go back to it when they run out.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...