iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

16 Ekim 2012 Salı

mac studio finish kapatıcı / concealer

studio finish spf 35 nw25



güneş lekelerimi kapatma uğrunda sarıldığım kapatıcılardan biri de mac studio finish. 
lekeyi göstermesin diye kendi tenimden daha koyu, ve nw tonlarında aldım. ben beyaz tenliyim, nw tonları bende sarı duruyor ama bu kapatıcıyı almış bulundum. ve mağazadaki ışıkların altında gayet de iyi kapattı gibi geldi. günışığında ise berbat durduğu gibi lekeyi falan da kapatmıyor. lekelerim expigment sayesinde geçti, artık kapatıcıyla işim kalmadı, ama durdukça bozulup atılmasını istemediğim için mutlaka bir şekilde değerlendirmekte kararlıyım. belki biraz daha koyu bir fondötenle birleştirip kontör için kullanabilirim.

one of the concealers ı used for my spots is mac studio finish. I bought a darker shade  to conceal my dark spots. I have pale skin and it seems yellow on my face. I thought it was good when I tried in the shop. but in the daylight, it is very ugly and doesn't conceal my spots. 
my spots went away by the help of expigment, I don't use concealer anymore, and I will use it as a bronzer for contouring I guess. 



şu anda cildimin güneşlenmeyle koyulaşması geçmediği için, sürünce tenimle bütünleşmiş gibi görünüyor. ama bir aya kalmaz, yine sarı sarı sırıtır. aa evet, belki bronzer krem bile yapabilirim bunu.

it doesn't seem so bad now as I am still bronze but after a month, it will seem yellow again.


 siz siz olun mualara fazla güvenmeyin, cilt tonunuzu, alt tonunuzu iyi belirleyip alışverişinizi ona göre yapın. denediğiniz ürünü mağaza dışına çıkıp günışığında görmeden almayın.

don't trust muas so much. learn your skin tone well and do your shopping consciously. don't buy the products without seeing in the daylight.

6 yorum:

  1. Ben de bikaç kez o mağazalardaki ışıklar sayesinde bişeler alıp eve geldiğimde hayal kırıklığı yaşamıştım, o kadar ki renkler göründüğüyle alakası bile çıkmıyor, şimdi mağazadan elime alıyorum dışarı çıkıp öyle bakıp alıyorum artık:)

    Ama senin bu ürünün gerçekten çok güzel bir bronzer olur gibi Chanel krem bronzer gibi gözüküyor, çok uzun yazmışım yaa, sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. artık herşeyi başka bir şey olarak değerlendirmekten yeni bir derya baykal olucam:)
      senin the balm'ından almak isterdim ama önce bunlar bitecek!:)

      Sil
    2. ya ben de aynı senin gibiyim cidden derya baykal olduk:) aynen aynen bitmeden bişe almak yok artık:)

      Sil
  2. macte nc ccol seri değil warm seri, nw da warm seri değil cool seridir. yani nc sıcak alt tonlu, nw soğuk alt tonludur. natural cool natural warm şeklinde değil de neutral cool ve neutral warm olarak geçiyor.
    According to the M.A.C. website, "The NC shades have a yellow undertone, while the NW shades have a pink undertone."
    Source(s):
    www.maccosmetics.com

    mac bazen çok kafa karıştırıcı olabiliyor !

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oh my goodness! ilk fırsatta düzeltirim çok teşekkürler:)
      ben bunu bir muadan öğrenmiştim ama zaten neyi doğru söylüyorlar ki...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...