iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

26 Ekim 2012 Cuma

nars orgasm

allık ve aydınlatıcı / blush and illuminator


artık bitmeye yüz tutan allığım orgasm ile ben aldığımda yeni çıkmış olan orgasm illuminator ikilisi, rimelden sonra en sevdiğim makyaj malzemelerim oldular. rimel bir anda bakışlarımı vurgularken, orgasm yüzüme canlılık veriyor. ondan başka bir allıkla kendimi görüğümde yadırgıyorum. yaz kış sürekli kullanıyorum, ve her kıyafetle, her renk makyajla uyduğuna inanıyorum.

my almost finished blush nars orgasm and illuminator have been my favourite makeup products after mascara. mascara put emphasize on my eyes and orgasm gives a natural glow to my face. I find my face strange when I see it with a different blush. I use orgasm summer and winter and I believe it suits with all makeups and dressses.
























nice dupeları çıktı, lancome, chanel, herkes hakkından gelmeye çalışıyor ama, yok, beyaz tenli kadınlar için bence daha iyisi henüz yok. çünkü her şeyi tam kararında, ışıltısı, şeftali tonu, pembesi, altın rengi parçacıkları...kalıcılığı, bereketliliği...

there are lots of orgasm dupes, lancome, chanel etc. but ı think nothing better than orgasm for fair skin exists. its glow, peachyness, pink tone, golden particles...being lang lasting and  amount...





likit aydınlatıcısı ise allığın üzerinden geçmek için, yüz çıkıntılarını belirginleştirmek için, vücut ışıltısı olarak, veya fondötenle karıştırılarak kullanılabilir. kutusunda durduğu kadar yoğun renk vermeyen, sadece aydınlık sunan bir ürün. ben genelde allığın üzerinden geçiyorum, daha canlı durmasını sağlıyor.

illuminator can be used on the blush to give more light, or as a usual illuminator, to give a natural glow to your body, or mix with a foundation. it is not as pigmented as it is seen in its tube. I usually use on the blush.


           aşırı yakın bir görüntü ama verdiği aydınlık böyle.

                       this is a too close photo 
            but the light it gives can be seen easily.

not: ürünler sinema dergisinin ekim sayısı ile karatay diyeti isimli kitap üzerinde fotoğraflanmıştır.

3 yorum:

  1. Alligini hic kullanmadim ama orgasm aydinlatici favori ürünlerimden

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. stick mi kullanıyorsun likit mi? ben de stick olanı merak ediyorum daha mı iyidir diye.

      Sil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...