iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

17 Ekim 2012 Çarşamba

sebamed feminine intimate wash



üç yıldır kullandığım sebamed genital bölge temizleme jelini tanıtmak istedim. hala sabunla temizlik yapanlarımız varsa, bir an önce bu ürünle tanışmalılar.
bu jel bana hiçbir zaman sorun yaşatmadı. güzelce temizlenmemi sağladı. fazla iç kesimlere dalmamak önemli.
iç taraflar kendi kendini temizliyor zaten.

I have been using sebamed genital wash for three years and I really advice it for those who still use soap.
this gel has never caused trouble, and has always cleansed well. it is important not to go inside too much. inside area cleanses itself already.


2 yorum:

  1. sebamed i hiç denemedim farklı markalar kullanıyorum ama böyle bir ürün her kadın kullanmalı
    teşekküler paylaşım için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de hiç farklı marka denemedim ama sebamed'e güvendim.
      teşekkür bizden:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...