iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

18 Ekim 2012 Perşembe

sensetools alışverişi

the brush guard pudra-kabuki paketi ve eos limon damlası dudak kremi spf 15 / the brush guard powder-kabuki pack and eos lip balm in lemon drop spf15


ben unutkan kızım. kendime koyduğum alışveriş yasağı hala devam ededursun, bu yasak, elzem olan şeyler için geçerli olmadığından, girdim sensetools'a, verdim the brush guard fırça koruyucu ve eos dudak kremi siparişini.
elimdeki the body shop çilekli dudak yağı, dudağımı beyazlatmaktan başka işe yaramıyor. fırçalarımı da yıkadıktan sonra ilkel yöntemlerle başaşağı kurutmaya çalışmaktan bıktım. mantıklı bir alışveriş oldu.
peki unutkanlığın konuyla alakası?
kargodan gelen paketi açtım. hemen telefonumla fotoğraflarını çektim. o sırada dudak kremini de denedim. ama bir tuhaflık var diyorum. kokusu ve tadından başka bir beklentim varmış demek ki, ne sipariş ettiğimi unuttuysam da beklentilerim kalmış içgüdülerimde.
sonra sipariş detayıma bakmak aklıma geldi. meğer ballı olanını sipariş etmişim. ama online alışveriş hayatım boyunca böyle bir karışıklığı (herhalde öyledir) hiç yaşamadığımdan, kargocu eşliğinde kontrol etmek aklıma dahi gelmedi.
e şimdi ilerde sipariş vermekten çekinmeyelim de ne yapalım sensetools?
neyse, geçelim ürün değerlendirmesine.
istediğim dörtlü fırça koruyucu paketi beklentilerime cevap verdi. fırçaları içlerine yerleştirip ters çevirip denedim, gayet rahat duruyorlar ayakta. fırçanın şeklini muhafaza etmek, rahatça kurutmak ve makyaj çantasının içinde saklamak için çok kullanışlılar. ilerde minik fırçalar için olanlarını da alabilirim.

the brush guard kabuki/powder pack met my expectations well. I tried them with my brushes. they are very useful to keep brushes in shape, dry them upside down easily and carry them in the makeup case. I can buy the pack for small brushes later.


              kartonetindeki uyarı da süper "oyuncak değil!"

               "not a toy!" is a funny warning.



nars yachiyo, mac 188, mac 252 ve ecotools pudra fırçası ile yaptığım denemede, koruyucu, 252'ye büyük geldi. diğerleri içinse çok uygun.
limonlu dudak kremine gelelim. dudakta tabaka oluşturmadığı, tadı ve kokusu da çok hafif olduğu için beğendim. ama bu kadar para vermeye dğecek bir ürün değil. beauty formulas'ın yüz maskesi bile daha çok nemlendiriyor dudakları.

I tried the brush guards with nars yachiyo, mac 188, mac 252 and ecotools powder brush and the guard is big for 252. but it is good for others.
and eos lemon drop...I am not sure what I can understand from the first use but I liked its texture, taste and smell. but it is not worth that much. even beauty formulas' face mask moustrizes lips better than this.


                     ambalajı sevimli, kullanımı kolay.
        ama azalınca nasıl sürülür merak etmiyor değilim. fırça kullanmak, parmakla sürmek falan gerekebilir.

         its package is nice, usage is easy. but I think it will be difficult to use when it is beginning to finish. a brush is necessary  I guess.




sensetools alışverişi hakkındaki olumlu görüşlerim ise; siparişin elime hızlı ulaşması, ki yurtiçi kargo'dan daha iyi bir şirketle bu daha da önce olabilirdi, paketlemenin iyi yapılmış olması (kırılmasın diye özen gösterilmiş).
ellerinde olmayan ürün yerine başkasını gönderdilerse ayıp etmişler, karışıklık olduysa da biraz daha dikkat diyorum.

4 yorum:

  1. bu eos dudak kremini ben de denemek istiyorum acilen..fırça koruyucular kullanışlı görünüyor bu arada..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kremin çok büyük bir mucizesi yoksa bu fiyat çok gibi.

      Sil
  2. dudak kremi hakkında düşüncelerini ileride detaylı olarak paylaşırsan çok sevinirim..
    bu arada bana da beklerim,sevgiler
    http://tugceninkaleminden.blogspot.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. birkaç gün oldu hala üstün bir verim alamadım. bence gereksiz masraf.

      hemen geliyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...