iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

19 Ekim 2012 Cuma

sensodyne

beyazlatıcı onarım ve koruma diş macunu, ağız çalkalama suyu ve ferah nefes diş macunu/repair and protect whitening toothpaste, gentle mouthrinse, extra fresh toothpaste


diş bakımı hem sağlık hem de güzellik için çok önemli. diş ipi, arayüz fırçası gibi şeyleri nadiren kullanıyorum ve bu, çürümelere engel olmaya yetmiyor. 
kahvesever olduğum için beyazlatıcı diş macunu kullanmayı tercih ediyorum. fakat beyazlatıcı ürünleri sürekli kullanmak doğru olmadığından, zaman zaman ferah nefes versiyonuna geçiş yapıyorum. 

tooth care is important for both health and beauty. I hardly ever use dental floss or interdental brush and that doesn't prevent decay. 
I love coffee and I use whitening paste for that reason, but it is not appropriate to use whitening paste for a long time, so I sometimes change it to fresh toothpaste.














diş hekimleri diş ipi veya arayüz fırçasının da sıklıkla kullanılmasını öneriyorlar. diş ipi malum, dişlerin arasını temizlemek için gerekli arayüz fırçası da aynı işlevi görüyor. ama diş ipinden daha etkili olduğu söyleniyor. ama fırçanın kalın geldiği diş araları için tabi ip mutlaka şart. sonra bir de ağız çalkalama suyuyla tüm ağzı temizlemek gerekiyor. günde bir defa yapmak yeterli.

dentists strongly advise dental floss and interdental brush. they do the same work but brush does better work. dental floss is good for close teeth. after using these, mouthrinse is the golden shot. it is enough to use them once a day.

benim kullandığım oral b marka, şunun aynısı;

this is the same with the brush I use;


tabi ben tembel olduğum için kırk yılda bir yapıyorum bunları.  

of course I follow this procedure rarely as a lazy girl.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...