iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

15 Ekim 2012 Pazartesi

victoria's secret vücut spreyi ve duş jeli / body mist and wash

love bitten 


victoria's secret ürünlerini birara, yanlış hatırlamıyorsam trendyol kampanyasından almıştım. son derece lüzumsuz, ihtiyaç dışı, sırf merak ve isminin, ambalajının cazibesi sayesinde sipariş ettim. şansıma gelen koku da şekerli mi şekerli çıktı. üstelik pek kalıcı olmadığını duyduğum kokusu da gayet buram buram hissediliyor. arada bir kullanarak bitirmeye çalışıyorum. daha güzel kokulu bir versiyonunu tekrar alabilirim ama vazgeçilmez bir ürün değil.

I bought these victoria's secret products from trendyol I guess. it was an extremely unnecessary, useless shopping mainly because of the attractive name and the package. it is a very sweet fragrance which is not my favourite. besides, it is long-lasting unlike my friends said. I am trying to finish them and may buy a better fragranced one again, but they are not indispensable.


6 yorum:

  1. bu tarz ürünler sırf etiket satıyorlar artık bir sürü marka daha uygun fiyatlara çıkarıyor bu tür ürünlerden onlardan almak daha iyi hem daha çok çeşit alıyorsun hem de çok para ödemiyorsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirim zamanı bath and body works deniycem ben de.

      Sil
  2. vs ürünlerini seviyorum ben de, el kremleri de çok hoş tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  3. Ben de çok beklediğimi bulamadım Victoria's Secret ürünlerinden. İki katı fiyat verip Fresh Line'ı tercih etmeye karar verdim. Tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fresh line'dan sürekli hediye alan bir sevgilim vardı, evet sabunları, kremleri çok iyiydi gerçekten:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...