iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

1 Kasım 2012 Perşembe

lancome expres arındırıcı köpük kıvamlı temizletici / express self-foaming cleanser




kısa ve öz: lancome'un yüz temizleme köpüğü gerçekten çok iyi.
daha önce biotherm'inkini kullandım yıllarca. fazla fark göremiyorum. yüzü tamamen temizliyor, makyaj kalıntısı bırakmıyor. yıkamadan sonra gerginlik yaratmıyor. cilde yumuşaklık ve pürüzsüzlük veriyor. yüzünü yıkayarak temizlemeyi sevenlere tavsiye ederim.

briefly: lancome's foaming cleanser ir really great.
I used biotherm foaming cleanser for years and I don't see much difference from lancome's. it cleanses the skin perfectly, doesn't leave makeup, doesn't tighten the face. it softens and purifies the skin. I recommend it if you like to clean your skin washing.



4 yorum:

  1. köpük temizleyicileri seviyorum ama çok da pahalı markalardan olmalarını gereksiz buluyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir defa çok ucuz bir şey de kullandım ama malesef çok kötüydü.

      Sil
  2. bu serisinin köpüğü güzel de, jeli cidden berbat :/ keşke ben de jeli yerine köpüğünü alsaymışım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ucuz bi loreal jel her şeye yeter aslında.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...