iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

8 Kasım 2012 Perşembe

murad essential-c göz kremi / eye cream



bu yazıya denk gelip de söylediklerimin aksini iddia eden biri olursa lütfen paylaşsın. zira dünya üzerinde bu ürünü kullanıp da memnun kalan biri var mı çok merak ediyorum.
lancome göz kremim biter bitmez bir gündüz göz kremi arayışına girdim ve hayatımın hatalarından birini yapıp, sırf marka kimliğine duyduğum güven ve internette her yerde okuduğum muazzam eleştirilere dayanarak, gittim murad c vitaminli 15 güneş koruma fakörlü göz kremine ufak çaplı bir servet yatırdım.

please do share your comments if you think the opposite of what you read here about this product. because I am really curious about the person who uses and loves this cream on earth. 
as soon as my lancome eye cream finished, I began to seek a better eye cream and I did one of the biggest mistakes of my life, I purchased high-priced murad eye cream with vitamin c, trusting the brand and beautiful comments about it all over the internet.

yalnız o kadar sorumsuz bir günümde olmalıyım ki, evet bu adamın kremleri övülüyor devamlı ama, acaba göz kremleri hakkında neler denmiş, kullananlar memnun mu diye bakmadım bile.
gittim eczaneden aldım kremi, geldim eve açtım denedim hemen. üzerindeki tarife göre, kaş kemiğine sürülmesi gerekiyor. buna da bir anlam veremedim. ben gözaltıma da sürdüm tabii. ne de olsa amaç göz çevresini nemlendirip güneşten korumak.

but it was such an irresponsible day of mine that I didn't care to read comments especially on the eye cream. I went to the pharmacy and bought it, came home and immediately used. it says to apply the cream on the brow bone, and I couldn't get why. I applied it both on the bone and undereye.

bir dakika bile geçmeden gözlerim cayır cayır yanmaya başladı. gözyaşlarım sel oldu. göz çevremdeki yanmayı durduramıyorum. ne kadar silersem de geçmiyor. göz damlası falan derken bi saat sonunda etkisiz hale getirebildim kremi.
göz doktoruma danıştım, o da anlam veremedi, içeriğindeki bir madde gözüne kaçınca yakmıştır, gözünün dibine kadar sürme dedi.

not after a minute, my eyes started to sting and drop tears. I wiped my eyes and used lots of eyedrop and they finally got normal after an hour. I asked my opthalmologist what to do,he adviced me not to apply the cream too close to my eyes. but what is the use of an eye cream if I don't apply it under my eyes?

sonra aklıma makeupalley yorumlarını okumak geldi, aman allahım, herkes aynı şeyden şikayetçi! murad'ın kendi sitesindeki yorumlarda da aynı şikayetler var ve adamlar silmemiş. murad sitesinde online danışman hizmeti var. açtım pencereyi anlattım derdimi brooke isimli danışmana, o da gözaltındaki kemiğe ve kaş kemiğine sürmem gerektiğini, kremin vücut ısımla beraber hareket ederek diğer yerlere yayıldığını, bu yüzden göz çevreme sürersem de gözüme gireceğini söyledi. iyi de kardeşim, bunu kutunun üstüne yazmanız gerekmez mi?

then I read makeupalley comments and oh my god, everybody complains the same! same problems are mentioned even on murad's own website. murad website has an online assistance service. I told my problem to someone named brooke, and she adviced me to apply the cream on the orbital bone. she told me, with my body temperature, the cream crawls under my eyes. teherefore I shouldn't apply it under my eyes not to make it crawl into my eyes. okey honey but you have to write it on the package I guess!

her neyse, dediği gibi yapınca yanma olmuyor ama yine de gözü etkiliyor, göz yaşarması problemi oluyor. üstelik ne derse desin, bu yöntemle gözün çevresinin ihtiyaçlarının karşılandığına mümkün değil inanmıyorum. 
gözlerim hassas veya alerjik olmadığı halde, kremi azıcık hissettikleri anda yaş dökmeye başlıyorlar. her gün bir milim yukarı mı sürdüm acaba diye endişelenmekle mi geçecek? kusura bakma murad ama kremin tam bir felaket.
bu kremi renkli bir ürünle karıştırıp bb krem elde etmeye karar verdim. zaten çok az, gözümden uzak noktalara sürerek bir an önce bitirmek istiyorum. gördükçe parama hayıflanıyorum çünkü. 
bir daha da iyice araştırmadan, ve hatta denemeden birşey almak mı, tövbe!

whatever, I did as she said and my eyes were okey but I don't believe my eye contour area's needs are met by this way. my eyes start to drop tears when they feel the cream close to them, and they are not even allergic or sensitive. I can't be so careful everydaywith this cream. I decided to mix the cream with a colored product to make a bb cream, because I don't have the patience to see it everyday in front of the mirror, as I remember the amount of money I spent on it!
I will never purchase somehing without searching enough or trying.

not: ben bunu dudak kremi olarak kullanmayı da denedim ama, en kötü dudak nemlendiricisi kadar bile etkisi olmadığı için vazgeçtim. sonra göğüs bakımı için kullanayım da hemen bitsin dedim, ama içeriğiyle ilgili araştırmam o kadar kötü şeyler gösterdi ki (olukça zararlı, kanserojen maddeler vs.), ilk defa bir şeyi çöpe atmaya ve bir daha murad marka hiçbir şeye yaklaşmamaya karar verdim.

ps: I tried it to use as a lip moustrizer but it was useless for lips. then used for breast care to finish it quickly, but when I did a research and saw extremely hazardous ingredients, I got ri of it and decied never buy any murad products.

9 yorum:

  1. Bende de ufak bir tup numunesi var. Sanmistim ki, tarihi falan gecti de; ondan yaniyorum. Sayende ben de aydinlandim ve bu geceden itibaren kullanimi birakiyorum. Tesekkurler. Giden onca parana cok uzuldum. :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. numune alma kültürüm gelişmediği için geldi bunlar hep başıma:)

      Sil
    2. O kultur bende de yok; yalniz degilsin. :) bana hediye verilmisti, hasbel kader deniyordum yani... :D

      Sil
    3. bundan böyle bilinçliyiz beybi:)

      Sil
    4. Evet ama benden adam olmaz. Daha evvel murad cilt urunlerinden (akne) koca bir kit bitirmisligim ve agzimin payini almisligim var ama hala hele de gozume kremini suruyorum. Hadi yuzume ettim, gozumu cikarmaya mi calisiyorum; anlamadim! :D

      Sil
    5. aaa onlar da mı kötüydü? ben de akne vücut spreyini alsam iyi olur mu ki diyodum bi ara.
      e bu adam nasıl bu kadar ünlü acaba?

      Sil
    6. Evet! Perfecting lotioni harikaydi ama gerisi yaramaz. Ben de anlamiyorum bu ünün sebebini... :/

      Sil
  2. Vıchy ürünleri aldım göz kremi de almayı düşünüyorum ama bir fikrim olmadığı için aldığım siteden numune göz kremleri istedim bugün geldi siparişim saolsunllar denemem için 6 markadan numune koymuslar 2tane de murad essential-c eye cream koymuslar bende bundan başlayayım dedım bende göz altıma surdum ve gözlerım kıpkırmızı ve yaşları durduramıyorum.. Bende bir bakayım netten dedım sızın yazınıza rastladım.. Demekki böyleymıs eledım muradı :) Ben 28 yaşındayım göz altlarımda ince çizgi ve koyuluk var bunun için önerebileceğiniz bir krem var mı? Bu arada bende siteme beklerim :) www.modaderyasi.com Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yahu ben anlamıyorum herkesin bu kadar beğenmediği bir ürün neden hala üretilir? acaba sorun bizde mi?:))
      oluşan çizgilere bir derman henüz bulamadım ama şu aralar kullandığım dr. hauschka göz kreminden memnunum. yalnız 30'dan sonra kremden daha ciddi takviyeler gerekebiliyor, ben ysl göz çevresi serumu kullanıyorum ve makyajımı da zeytinyağı-gülsuyu karışııyla siliyorum. böylece temizlerken nemlendirmiş de oluyorum. üzüm çekirdeği, susam ve avokado yağları da göz çevresine iyi geliyor, hatta bütün cilde.
      sitenize bloggerla bağlandım, teşekkür ederim, sevgiler:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...