iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

10 Kasım 2012 Cumartesi

opti-free express

lens solüsyonu ile göz makyajı temizliği / contact lens solution as eye makeup remover


mümkün olan en zararsız göz makyajı temizleyicisinin, gözümüzün içine yerleştirdiğimiz lensleri temizlemek için kullanılan solüsyonlar olabileceğini, onlarca makyaj temizleyicisi denedikten sonra keşfettim. 
gözü temizler temizlemez göz kremini uygulayınca göz çevresinde gerginlik de hissedilmiyor. şimdilik yalnızca opti-free ile denediğim için onu tavsiye ediyorum ama her kaliteli solüsyonun aynı işi göreceğini zannederim.

I found out that the least harmful way to clean eye makeup is contact lens solution after using many removers from every brand. 
if you apply your eye cream immediately after cleansing, there won't be tightness around the eyes. I only used opti-free for now so I recommend it, but I think any other quality solution brand will do the same job.

 

4 yorum:

  1. Çok değişik bir fikir, şimdi gözümde makyaj varken solüsyon kullanmak zorunda kaldığım zamanları düşündüm evet makyajı akıtıp götürüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hem minimum zararlı hem hesaplı:) daha da göz makyajı temizleyicisine para dökmem.

      Sil
  2. Valla süper fikir, merak ettim bir yerdenmi duydun yoksa kendinmi keşfettin bu mucizevi fikri:) Bende normalde optifree kullanıyorum lenslerim için ,fikir çok cazip geldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lenslere makyaj artıkları bulaştığında solüsyon anında temizliyor diye düşündüm, denedim.
      genelde başarılı oluyor ama mesela mac paint pot üstüne sürülmüş siyah the balm farı temizlemedi geçen gün. onu susam yağıyla sildim.
      hem hesaplı hem de en zararsız göz makyajı temizleyicisi budur diye düşünüyorum, kullanmaya devam edicem:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...