iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

23 Kasım 2012 Cuma

rareblossom

göz kremi, üzüm çekirdeği yağı, selülit losyonu, erkek el kremi, ayak banyo tuzu / eye cream, grapeseed oil, anticellulite lotion, hand cream for men, bath salt for foot


göz kremi arayışlarım ve elimdeki ürünleri azimle bitirme projem devam ederken, rareblossom'ın kasım ayı sonuna dek devam eden %60 indirim kampanyasına denk geldim.
önce kendi internet sitelerinden yahut morhipo'dan almayı düşündüm, ama sonra boyner'den yaptım alışverişimi. gereksiz hiçbir şey almamak konusundaki kararlılığım sonucu, lazım olan göz kremini, son damlasına gelmeyi başardığım selülit kremini, serum olarak kullanacağım üzüm çekirdeği yağını, ve kardeşim için ufak bir yılbaşı hediyesi olarak erkek el kremini aldım. 

if you are not in turkey, you will probably not be interested in this post because rareblossom is a turkish brand which is only sold in turkey I guess. but if you live here, you should give it a try, as an organic cosmetic brand. there is a 60% discount this month, therefore I purchased some products I needed.


henüz tanışmamış olanlar için rareblossom'dan biraz bahsedelim.
her şeyden önce bir türk markası. 13 yıl evvel doğal sabun ve esansiyel ürünlerle başlamış, daha sonra cilt bakımına yönelmiş. ürünlerin en önemli özelliği, içeriğinin tamamen organik olması. sözgelimi kayısı çekirdeği yağı üretiyorlarsa, bu kayısılar organik tarımla elde ediliyor, rareblossom fabrikalarında yağları çıkarılıyor ve şişeleniyor. paraben gibi koruyucu maddeler, abuk subuk kimyasallar, geçici güzellik kandırmacaları (slikon gibi) içermiyor. ürünlerin içeriğine internet sitelerinden de ulaşılabiliyor. ayrıca ecocert organik kozmetik sertifikasına da sahip olduğu için güvenilirliğini kanıtlamış.

rareblossom has en ecocert certificate for organic cosmetic. they grow their ingredients themselves organically.

zaten ben de almadan önce birkaç ürün içeriğini skindeep'den araştırıp ikna olduktan sonra almaya karar verdim.
aslında hazır indirim varken pek çok şeyi stoklamak mantıklı olurdu ama kendime uyguladığım kısıtlamalar devam ettiği için yapmıyorum. 

önce, murad faciasının ardından arayışlarına devam ettiğim göz kremi için, üzerinde kuru veya yağlı ciltler için ibaresi bulunmayan rhodiola ve yeşil çaylı göz kremini seçtim.

I searched the ingredients on www.skindeep.com before shopping. if I had enough money, I would buy to stock many products. 

first, I chose an eye cream with rhodiola and green tea after the disaster with murad essential-c eye cream.


pompalı kutuda olması en büyük avantajı. böylece her seferinde kapağını açıp havayla temas ettirmekten kurtuluyorsunuz. normalde fiyatı 170 lira, indirimde 68. bana sanki indirimdeki fiyatlar daha normal gibi göründü. tabii organik tarım maliyetlerini bilmediğim için fazla yorum yapamıyorum.
kremin yapısı hafif, kolay sürülüyor, hemen emiliyor. parfümsüz olduğu için kokusu biraz tuhaf ama rahatsız edici değil. zaten çok az miktarda kullanıldığı için zaten hissedilmiyor bile.

pump package is the biggest advantage of the product, so that it won't face with air every now and then. a very light cream with no perfume. its price is 170 tl, but now 68 with the discount.


sonra geceleri kullandığım estee lauder advanced night repair'e karşılık, güzel bir gündüz serumum olsun istedim. üzüm çekirdeği yağının gücüne olan inancımdan dolayı bu ürünü seçtim.

then, I chose grapeseed oil as a daytime serum. I use estee lauder advanced night repair at night.


şişe üstü yazıları da, şişe de koyu olduğundan yazılar görünmüyor çıplak gözle bile. yağ sarı renkli, sürüldükten sonra emilmesi için epey beklemek lazım. ama neticede cildi harika yumuşatıyor..

oil is yellowish an you have to wait long until it is absorbed. but it worths waiting because it softens skin lovely.


yağın rengi tırnağımda daha net belli oluyor fotoğrafta.

the color of the oil is seen better on my nail.


selülit losyonu üvez ve incir tomurcuğu ile yapılmış. artık hangisi yüzünden bilmem, çok "değişik" kokuyor, üstelik buram buram ve kalıcı bir koku olduğu için sürdükten sonra elinizi iyice yıkamanız gerekebilir. allahtan vücut losyonu değil.
sürer sürmez yumuşacık güzel bir cilde kavuşuluyor.

anticellulite lotion has sorb and fig bud in it. I don't know which one smells "different" but it has a resistant and not very nice. but it softens the skin quickly.


oldukça akışkan bir yapısı var, dikkatli kullanmak lazım. normalde 94 lira, şu an 37.

it is very fluid, you have to be careful while using. its price is 94 tl, but now 37 tl with the discount.


ayak banyo tuzunu henüz kullanmadım. bir paketten üç tane kese çıkıyor. ama zaten mucizeler beklemiyorum. sadece ayak banyosu aletinde suya ilave edip rahatlatma umuyorum. normalde 15 lira, şu an 6.

I haven't used bath salt for foot yet. there are 3 in one package for 15 tl, 6 with the discount now.



erkek el kremini kardeşime aldığım için açıp bakmadım, ama zaten kendimde test etmenin de bir anlamı olmaz herhalde. ilerde o kullanınca yorumunu ilave ederim. fiyatı 61 imiş 24 olmuş. bence indirimsiz yanaşılmaz.

hand cream for men is for my brother, so I didn't open it. it will also be meaningless for me to try it. I will add his comments later. its price is 61 tl, an now 24 with the discount. 




10 yorum:

  1. Maalesef Rare Blossom artık kapatılacakmış, twitterda duydum sanırım, o yüzden bu kadar büyük indirim yapmışlar, artık biz ihtiyacımız dışı alışveriş yapmamaya ve indirimden ürün alanlar olmaya çalıştığımızdan güzel bir alışveriş olsun,hepsini bian önce bitir ki yenileri gelsin canım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa, demek öyle. alışmayım o zaman fazla:)
      zaten ürünlerin üretim tarihi 2011, ben de elde kalanları bitirmeye çalışıyorlar diye düşünmüştüm.
      bu kadar pahalı olursa ve doğru düzgün tanıtılmazsa kapanması normal tabii.
      kararımızdan her anlamda karlı çıkmamız dileğiyle, sağol beybi.

      Sil
  2. :) süper' ben de aldım bir sürü ürününü ama sitelerinden, bekliyorum şuan. keşke boyner'de indirim olduğunu önceden öğrenmiş olsaydım ordan alırdım. bu arada ben de beklerim bloguma missinem.blogspot.com

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kokuları bi acaip ama umarım doğal kokudur, bozulma belirtisi değildir. ürünlerin gelince yorumlarını yazarsın bloguna.
      hemen geliyorum:)

      Sil
  3. When we have comparisons about the applications between to the Nexus 7 or Kindle Fire
    HD and mini i - Pad, you can understand why customers would pay
    to have an bonus $ 129 with tremendous influential applications or the impression about the i - Pad
    mini. RM416-419,Sufa305 Building Huafabei Road, Futian District, Shenzhen, China.
    It's finally a pure Android experience in a tablet form.

    my site :: google nexus 7

    YanıtlaSil
  4. On can buy these online as well as form the retail stores as well.
    Both support tethering and have a GPS transceiver with A-GPS.
    i - Phone application developers and Apple app store still
    holds unmatchable number of apps in terms of quality.


    Feel free to surf to my blog post samsung s4

    YanıtlaSil
  5. Third, let's say you are not satisfied with the camera that you purchased and you decide to change. It also shoots 1080p HD video should you feel the need. The SX40 is the type of camera that can fill any photographer's
    needs because of the features built into it.

    My blog :: canon 6d review

    YanıtlaSil
  6. Heу thеre! This рοst could not be ωrittеn
    аny better! Reading thrоugh this рost reminds me of my gooԁ оlԁ
    roοm matе! Hе always kept chatting
    about this. I will forward this wгite-up to him.
    Pгetty sure hе will hаνе a good гead.

    Маny thanks for sharing!

    my blog online reputation repair

    YanıtlaSil
  7. Thankѕ designed for sharing ѕuch a nice oρiniοn, post is gooԁ, thats why
    і have read it completely

    Herе is my webpagе Lloyd Irvin

    YanıtlaSil
  8. Samsung has crammed its cameras with a variety of software like Eraser, Drama Shot,
    Cinema Shot, Story Album, Sound Shot, Dual-Shot and Beauty
    Shot. Both support tethering and have a GPS transceiver with A-GPS.
    The Samsung Galaxy S3 is, to begin with a LTE network compatible smartphone handset that is capable of handling speeds in the range of 30 to 60
    mega bytes per second.

    Feel free to visit my blog post samsung galaxy s4

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...