iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

17 Aralık 2012 Pazartesi

2012'de keşfettiğim ürünler / discoveries in 2012

bu yıl tanıştıklarım / those I met this year

1- essence my base illuminating makeup base


essence standında alınası ne var ne yok diye bakarken my baseleri de sepete atmıştım. somon rengi olan diğeri gayet lüzumsuz bir ürün çıktı ama bu çok güzel bir aydınlatıcı. ben genelde alın, burun ve çene üzerinde kullanıyorum. tek kusuru pompalı kutusu, ne zaman ne şekilde fışkıracağı belli değil. o yüzden ben boş bir krem kavanozuna doldurdum fırçayla kullanıyorum.

I purchased my base for no reason and salmon color is a useless one.  but the illuminating one is a nice product. I use it on my forehead, nose and chin usually. the only problem is its pump package, so ı put it in an empty cream jar.

2- estee lauder dual action

hem peeling hem de arındırıcı maske görevini başarıyla yerine getiren harika bir ürün.

this is an amazing product both as a clarifying mask and a peeling.







3- sensodyne ağız yıkama suyu /sensodyne mouth water


bunca yıl fırçalamanın hep eksik kaldığını hissetmişimdir. artık bir de bununla çalkalayınca daha iyi hissediyorum.

I have always thought that brushing teeth is not enough. I feel better using this mouth water after brushing.






4- estee lauder bb cream

başka hiç bb krem denemedim ama uzakdoğu menşeili olmadığı sürece de deneyeceğimi sanmam. çünkü bu tam olarak bnim ihtiyaçlarımı karşılıyor. nem antioxidan ihtiva ediyor hem güzel renklendiriyor hem nemlilik sağlıyor hem de cildi parlatıyor.

I haven't used any other bb creams but I don't think to try except far eastern ones. because this product meets my all expectations; moisture, antioxidant and color.

5- d'olive zeytinyağlı vücut kremi/ d'olive olive oil body cream


çok doğal çok iyi nemlendiren bir krem.

it is a very natural and moisturizing body cream.











6- expigment


yıllar süren leke derdime derman olan bu kremi artık masamdan ayırmam.

as a solution to my sun spot problem of years, I won't give up having this cream.

7- nerisona c



seboreik dermatit için doktorun verdiği antimikrobiyal bir krem. siyah noktaları sıktığımda burnuma, banyodan sonra kulaklarıma sürüyorum, döküntü kaşıntı kalmıyor.

it is an antimicrobial cream that doctor gave me for seboreic dermatitis. I use it after cleansing blackheads and for my ears after bath also.

8- china glaze


ucuz pahalı bir dolu oje kullandım ama bunun gibi kalitelisini görmedim. üstelik ojelerin zararlı içerikleri olan formaldehit, DBP ve  tolüen içermiyor.

I used many cheap and expensive brands but I didn't see ant better. furthermore china glaze doesn't contain formaldehydei DBP or toluene.


9- estee lauder sensious noir




oryantal odunsu baharatlı müthiş bir kış kokusu. genelde bu tip kokulardan etkilendiğim için buna da bayıldım. angel, hypnotic poison gibi kokuları sevenler beğenecektir.

oriental-woody-spicy, perfect for winter. if you like angel, hypnotic poison, you will love this too.

evet bakıyorum da, kısacası ben 2012'de estee lauder'la tanışmışım da denebilir. 2013'te de daha önce burun kıvırdığım markaları denemeye teşvik etti bu keşfim.

I met estee lauder in 2012 in short. this discovery encouraged me to try other brands that I haven't even noticed before.

9 yorum:

  1. Şu expigment kremi ben de merak ediyorum çok. Ama önce bir dermatalog a gitmem gerek sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. dozunu ayarlayamayınca kıpkırmızı ediyor insanı:)

      Sil
  2. expigment'i lokal uyguluyorsun değil mi? Ne kadar sürede açıyor lekeleri?

    YanıtlaSil
  3. bana bir haftada etki etti, lekenin üstüne sabah akşam yoğurt gibi sürüp emmesini bekliyordum. daha geniş alana yaydığım zaman kırmızılığı kapatmak zor oluyor. en iyisi lekelerin üstüne kondurmak.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkur ederim, eczaneye gittiğimde bakıcam mutlaka.

      Sil
  4. Çok iyi bir yazı olmuş! Eline sağlık :)

    Bu arada, My Base'i kavanoza doldurmak çok iyi fikir. O pompasından resmen nefret ettim çünkü. Aklımda olsun...

    Expigment'i de almayı erteliyordum; yarın eczaneye gidip alıyorum!

    Sevgiler, Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. selam,
      geciktim kusura bakma:)çok naziksin teşekkür ederim.
      expigmenti çok şiddetle tavsiye ediyorum ama çok da dikkatli kullanmak lazım, kızarıklığı soyulması filan bir haftada zor geçiyor, tatilde falan denemek daha iyi olabilir.

      Sil
    2. Hmm, ok! Zaten daha alamamıştım (hala!); uyarın çok iyi oldu. Teşekkürler :)

      Sil
    3. ama lekelerden kurtulmak paha biççilemez:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...