iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

14 Aralık 2012 Cuma

2013 kozmetik kararları / 2013 cosmetic decisions

yapılacaklar-yapılmayacaklar listesi / to do-not to do list


2013'te ilk defa denenecekler;

to try in 2013;

1- dr. hauschka cilt bakım ürünleri. yoğun araştırmalarım sonucu bulabilceğim en doğal ve etkili cilt bakımı markası olduğunu sanıyorum, ürünlerim bittikçe burdan yenileyerek memnun kalacağımı umuyorum. b planım da yok üstelik!

dr. hauschka skincare products. after intensive search, I decided this is the most natural and effective skincare I can find. I don't have a plan b!



2013'te vazgeçilecek alışkanlıklar;

to quit in 2013;

1- yumuşak pembe, her çeşit nude ve mavi alt tonlu kırmızılar dışında renklerdeki rujlar ne bana yakışıyor, ne de alınca iki kereden fazla kullanıyorum. sırf büyüleyici olduğu için rengarenk rujlar almaya son! sadece övgülere mazhar olduğu için benim için hiç de kullanışlı olmayan, tenime, tarzıma uymayan ürünlerin cazibesine kapılmak yok.

soft pink, every kind of nude and reds with blue undertone are the best colors for me. I don't even use others when I buy, so won't spend money on them or famous products again as famous doesn't mean suitable for everyone.


2- memnun olduğum bir ürün yerine başkasını denemeye kalkmak yok. örneğin yıllar süren deneme yanılmalarla, madem lancome hypnose senin için en iyi maskara, her isteğini karşılıyor, daha fazla ne arıyorsun? vichy şampuanla mutluysan neden la roche denemesi yapıyorsun? yeni maceralara ne cüzdanının ne görünümünün ihtiyacı var.

no more trials for new products if I have a satisfying custom. for example, it is meaningless to try a new mascara when I am very happy with lancome hypnose drama. it is a total wast of time and money.

3- testerların gücüne inan, ille de her aklına geleni, her duyduğunu alman gerekmiyor. mesela pahalı ürünlerin ucuz muadillerini aramanın çoğunlukla boş, nadiren ise faydalı olduğunun artık farkındasın. evet essence my base illuminating, benefit high beam'i aratmıyor ama the balm hot mama asla bir nars orgasm olamaz. test etmeden almana gerek yok. en son yaşadığın murad göz kremi faciasından da dersini aldın, otur ezberle!

believe in the power of testers and don't buy everything you wonder. you are awar of the fact that searching cheaper dupes for high end products is mostly useless, rarely useful. essence my base illuminating is good to go with rather than benefit high beam but the balm hot mama is no way a nars orgasm. always remember the disaster of murad essential c eye cream!

2013'te sadakatle bağlı kalınacak alışkanlıklar;

1- haftada 1 kez peeling, 1 kez nem maskesi, 1 kez de siyah noktalar için burun üstüne bakım (kil maskesi şimdilik iyi görünüyor)

apply peeling, hydrating mask and mud mask (for blackheads on the nose) once a week.


2- işe yarıyor ya da yaramıyor bilinmez, ama banyodan sonra selülit kremine devam. en azından nemlendiriyor. vücut nemlendiricisini de aksatmak yok, ne kadar üşensem de bana çok iyi geliyor.

it is not obvious if it works or not but anti-cellulite creams at least moisture your skin, so go on. don't forget body lotion also.













sizin de yeni yılda kozmetikle ilgili almanız gereken bazı kararlar, uymanız gereken kurallar varsa bir liste yapmak etraflıca düşünmek için faydalı olabilir. pırıl pırıl yeni yıllar!

if you have some decisions to make or rules to obey about cosmetics in the new year, making a list can be helpful to consider in detail. glittery new year!



not: görseller ordan burdan toparlanmıştır.

ps: visuals are collected here and there.

8 yorum:

  1. çok güzel bir yazı olmuş, 3. ve 4. maddeye bayıldım :))
    2. madde yok ama?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah maddeleri birleştirmiştim de, düzelttim sağol:)
      sen de yap bir liste, güzelce okuruz.

      Sil
    2. bu aralar hep ilham veriyosun bana. bitirme projesi'nden sonra buna geçeceğim, çok hoşuma gitti :)

      Sil
    3. başarılı olucaz inanıyorum! sevgiler:)

      Sil
  2. güzel bir paylaşım olmuş, gayet başarılı ve faydalı.

    teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. bu yazını yeni görmem O_o ben de renkli kozmetiğe para harcamamayı düşünüyorum artık o kadar düz bir insanım ki :D farda kahve, bronz, nude renkler, rujda şeftalinin dışına çıkmıyorum. farklı şeylere gerek yok gibi geliyor artık. fazlalıkları atıp minimum ürünle devam etmek istiyorum. cilt bakım ürünlerine daha çok para harcamam gerekiyor artık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cilt bakımı ürünleri her zaman emeğinin ve paranın karşılığını veriyor, ama renkli kozmetikte bir an heveslenip aldığımız şeyler sonra sadece süs olarak bir köşede duruyor. kozmetik kararları project pan derken babanne oldum resmen tutumluluk abidesine dönüştüm:)
      belli başlı şeylere sahip olduktan sonra, paramızı daha mantıklı şeylere harcamamız daha iyi:)
      bak mesela şunu izlemediysen bir gör elalem neler neler almış, çok güzel görünüyor ama bence yazık;

      http://makeupbytiffanyd.blogspot.com/2013/01/new-makeup-organizationcollection.html

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...