iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

27 Aralık 2012 Perşembe

aralık ayında bitirdiklerim / december empties

sabrın sonuna doğru adım adım / step by step to the end

aralık bitimine 4 gün kaldı ama kalan sürede bitmeye yüz tutan ürünüm olmadığı için bitenlere ilgili yazımı yayınlıyorum.

december is nearing to its end and I am writing my finished products post as I can't finish any other in the last 4 days of the month.

ilk bitirdiğim şey the body shop limonlu vücut peelingi oldu.
daha önce zeytinlisini de kullanmıştım. şahane bir ürün değil ama kötü de değil. özellikle kokuları çok yoğun oluyor, vücutta yağlı bir his bırakıyor. şimdilik yerine rare blossom body scrub kullanıyorum.

the first thing I finished is the body shop body scrub sweet lemon. I used the olive version before. it is not a great product but not a bad one either. especially fragrance is very heavy and leaves an oily touch. I use rare blossom body scrub instead. 


bitirdiğim ikinci şey ise, boşalan lancome nemlendirici kutusuna doldurduğum krem karışımları oldu. neutrogena göz kremi, avon selülit kremi ve hatırlamadığım başka bir kremden artanları karıştırarak oluşturduğum bu kremi banyo sonrası ayak ve vücut losyonu olarak kullanınca, kısa sürede kurtulmayı başardım. neutrogena göz kremi ihtiyaçlarımı karşılamaktan çok uzaktı, avon selülit kremi de zaten satan arkadaşın hatrı için alınmıştı. vaseline intensive care vücut kremi ile rare blossom antiselülit losyona devam ediyorum.

I also finished a cream mix I did in an old lancome cream jar. neutrogena eye cream, avon cellullite cream and another cream whose name I forgot was mixed in it. I used it for foot and body and finished in a short time. I continue with vaseline intensive car body cream and rare blossom anticellilute body lotion.


fırça temizliği için kullandığım ufak boy dalin şampuan da bitti, fotoğrafını çekmeyi unutmuşum ama onu hepimiz tanıyoruz zaten. fırçaları gayet güzel temizliyor ama biraz daha yumuşasınlar diye ben saç kremi de ilave ederek kullandım. evde bir dolu şampuan olduğu için yenisini şimdilik almıyorum.

the baby shampoo I used to cleanse my brushes finished but I forgot to take a photo. it cleanses brushes very well but I added some conditioner to soften them. I will use other shampoos at home for the brushes as there are lots of bottles in the bathroom.


yıllardır tonik niyetine kullandığım gülsuyunun bir şişesinin daha sonuna geldik. markayı sürekli değiştirmek zorunda kalıyorum, %100 saf gülsuyu bulmak zor oluyor. bir ara ısparta'ya gittiğimde depoladığım clean rose şişelerinden biriydi bu da. yüz temizliğinin ardından pamuğa döküp yüzümü son kez silmek, zaman zaman tazelenmiş hissetmek için yine pamukla yüzümde gezdirmek, göz makyajı temizliğinin ardından pamukla gözlerime bastırarak kuruluk ve gerginliği almak, terli hissettiğim anlarda göğüs arası ve koltukaltını silmek için devamlı kullanıyorum. bunun ardından rosense marka gülsuyuna başladım. onu da daha önce kullanıp sevmiştim.

another bottle of rose water I have been using for years as a toner for my skin finished this month. it is not easy to find 100% natural rose water therefore I have to change the brand very often. this one is clean rose and I really liked it. I use it with a piece of cotton after cleansing my face, to freshen up, to tampon my eyes after makeup cleanser and to cleanse my cleavage and armpits when I feel sweaty. my new rose water bottle is from rosense.

 daha önceden bitirdiğim estee lauder göz makyajı temizleyicisi kutusuna doldurduğum opti-free express lens solüsyonunu da bitirdim. aralarında herhangi bir fark da göremedim. üstelik lens solüsyonu daha zararsız. şimdi yine aynı kutuya doldurduğum bio true solüsyonla devam ediyorum. bundan birkaç şişe hediye gelmişti lenslerle beraber, onlar bitene kadar bio true'ya devam. solüsyonlar arası temizleme kıyası da yapmış olurum böylece. göz makyajı temizleyicisi şişesinde daha kolay kullanıldığı için aktarıyorum solüsyonu.

I finished my opti free exprss contact lens solution which I poured into an old estee lauder eye makeup cleanser bottle. I couldn't se any difference between these two. now I am usin bio true solution in the same bottle. I have some other bio true bottles so I will go on with them for a while. 


her ay en az bir paket bitirdiğim watsons dikdörtgen pamuklardan bu ay 2 paket bitti. ucuz ve makul derecede kullanışlı olduğu için tercih ediyorum.

and another pack of watsons soft square puffs is finished again. I finish at least a pack in a month. I prefer it because of its cheap price and avarage quality.


son 6-7  aydır eşzamanlı olarak kullandığım iki maskara da artık neredeyse tamamen bitti. sephora outrageous volume maskarayı mağazada denediğimde belki de aceleden beğenmiştim, ama sonraları yalnızca bitsin diye dua ederek kullanmaya devam ettim. o kadar cıvık o kadar bulaşıcıydı ki anlatamam. zamanla daha kuru bir hal aldı, kirpikleri tek tek ayırıp uzatma konusunda da iyi ama aradığım dolgunluğu bulamadım. bunu kullanırken bir de bourjois volume glamour ultra black aldım dolgunlaştırma için. o da yeterince kıvamlı değildi, istediğim kadar olmasa da dolgunlaştırıyordu. ben de bu iki maskarayı ilk kat sephora, ikinci kat bourjois olmak üzere kullanarak bitirdim.

two mascaras which I have been using simultaneously are finished this month; sephora outrageous volume mascara and boutjois volume glamour ultra black. sephora was good at separating lashes but lack of volumizing, bourjois was the opposite. so I used sephora for the first coat and bourjois for the second. 


iki yıla yakındır kullandığım, benimle bütünleşen parfümüm thierry mugler alien da bitenlerden. çok az parfümün ikinci şişesini almışımdır. escada sentiment, lancome hypnose, issey miyake gibi. diğer bütün parfümlerden daha şişenin sonuna gelmeden sıkıldım. daha önce bir dönem angel kullanmıştım, bu sefer alin'a bir şans vermek istedim, ve gerçekten aşık oldum. yakınlarım da bana çok yakıştığını söylüyorlar. daha önceki kokularım için "çok güzel", "adı ne ben de alayım" gibi şeyleri sıkça duyardım ama "işte senin kokun bu" ilk defa alien'la gelen bir yorum. yedek şişem ve vücut losyonum da hazırda bekliyordu, hevesle kullanmaya başladım.

yıllardır nadiren kullandığım için bitmek bilmeyen johnson's baby floral kolonya da nihayet aramızdan ayrıldı. yerine dalin daisy kolonyayla devam ediyorum.

at last, johnson's baby floral cologne bottle goes away finished. I bought dalin daisy baby cologne instead.




talk'ın zararlarını uzun zamandır biliyordum, ama yine yıllardır bir köşede duran oriflame volare vücut pudrasının talk içerdiği gerçeğini nedense göz ardı ederek, kendi imalatım olan far bazına eklemiştim. geçenlerde yine talkın özellikle solunum yoluyla vücuta girmesinin sağlığa oldukça zararlı olduğuna dair okuduğum bir yazının ardından önce can çekişen pudrayı, sonra onu katarak elde ettiğim far bazını ve içinde talk olduğunu gördüğüm için, hediye gelen ve bir iki kere kullanıp bıraktığım rosense pudrayı da tarihin karanlık sularına gömdüm.

I have been aware of the harms of talc for a long time but I have been keeping oriflame volare body talc on the makeup table for years. moreover, I made an eyeshadow base with it. after reading an article on talc lately, I threw volare body talc, do-it-yourself shadow base and rosense face powder which was a present away.



estee lauder advanced night repair serumun deneme boyunu da bitirdim. deneme boyu bile oldukça bereketli, en az iki ay sürekli kullanarak bitirdim. şahane bir serum, ama bu fiyatla indirim dışında türkiye'den almayı düşünmem. ulaşana kadar rare blossom üzüm çekirdeği yağıyla idare edebilirim.

a travel size estee lauder advanced night repair serum is also finished. I used it at least for 2 months and it is a great serum. but as an expensive buy, I won't purchase it in Turkey. 



bu bitenler dışında, ihtiyacı olanlar için giysi, ayakkabı, çanta gibi eşyalarımı toparlarken paketlere makyaj malzemeleri de ekledim. böylece hem ben sevmediğim halde sırf bitirmek için kullandığım ürünlerden kurtulmuş oldum, hem de kullanılmış da olsa bu malzemeleri hevesle isteyeceğini bildiğim genç kızlar biraz sevinmiş oldu.

I gave away some makeup products of mine with clothes, shoes and other stuff. thus, I got rid of the ones I hate and some young girls became happy. there were 5 products from my project 32 pan among them.

aralarında project 32 pan'ımdan da 5 ürün vardı.





bitirdiklerim ve gönderdiklerimle beraber project 32 pan'dan sadece 7 ürünle vedalaşmış oldum. bitmiyor allah'ım bitmiyor! kısmetse ocak ayına artık...

I said goodbye many products some of which I liked but only 7 of them were in project 32 pan. I hope the project will come to an end after january...




3 yorum:

  1. estee lauder serum için ölüyorum ama malum, öğrenciyiz bütçemiz minik :) ama bir gün alacağım! memnun kaldın demek, en çok hangi açıdan? nem kaybını önlüyor mu? ben body shop aloe nem maskesi aldım bunun için, hoşuma gitti güzel ama estee lauder serumu çok istiyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. nem tutuyor ve yumuşacık yapıyor yüzü ama, bence genç bir öğrenci cildi için çok da gerekli olmayabilir.
      30+ bir ürün olduğunu düşünüyorum. haftada bir uygulanacak nem maskesi sana yeter. gereksiz ürünlerle cildini boğma.

      Sil
  2. I just couldn't depart your website before suggesting that I really loved the usual information a person supply in your guests? Is going to be again regularly in order to inspect new posts

    my web page scrapping cars for cash

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...