iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

30 Aralık 2012 Pazar

benefit high brow glow



her sene yaptığım gibi, kendime doğumgünü ve yılbaşı hediyeleri almak için, ihtiyaç dışı alışveriş yapmama kararıma iki günlüğüne ara verdim.
doğumgünü hediyem, hiç aklımda olmayan, varlığından ancak sephora'ya gittiğimde haberdar olduğum benefit kaş kaldırma kalemi oldu.
aslında bu kalemin bir de mat olanı vardı, mua bana onu uyguladı. ama ben bir fark göremedim. mac painterly de pekala aynı görevi görüyor, çıkmaya niyetli kaşları kapatıyor. bu parlak versiyonu ise, genelde pembe, şampanya, somon renkli, ışıltılı farlarla yaptığım aydınlatmayı sağlıyor. göz pınarını ışıldatmak için de kullanılabilir.
yani aslında, bunları yapabileceğimiz farlar ve aydınlatıcılarla dolu olan makyaj malzemelerimizin arasında, çok da lüzumlu bir ürün değil. ama çantada taşımak ve anında uygulamak için pratik.

I gave some presents to me for my birthday and new year. birthday present is benefit high brow glow pencil which I was not aware of until I went to sephora.
there is a matte version of this pencil and mua applied it to me first, but I couldn't see any difference with mac painterly as both of them hide growing brow hairs. 
this glow version can be used as a highlighter for brow bone and iiner corner, which I often do with glowy eyeshadows. 
in fact, it is not an essential product as we all have lots of shadows and highlighters to do the same job. but it is good to carry in the bag for instant applications.



kutudan çıkan talimatlara göre kaş kavisinin hem altına hem de üstüne sürmek gerekiyor.
göz kapağımda mac paint pot painterly,  üzerinde bourjois toz pembe far var. kalemi göz pınarına da uyguladım. ışığın değdiği yerler cayır cayır parlamış.

according to the instructions in the package, it should be applied both above and under the brow arch. 
I have mac paint pot painterly, bourjois light pink shadow on my lid. I applied the pencil to the inner corner. 

4 yorum:

  1. Ben Benefit ürünlerine bakmıyorum bile burda B'si bile olmadığından:) ama pek parlak pek güzel gözüküyor cildin ayrıcanaaa doğum günün kutlu olsun caanımm:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler ladybird:)
      ben de şehir dışı yolculuklarda burda olmayan şeyleri alıp stokluyorum.

      Sil
  2. Aslında güzel bir ürün ama diğer aydınlatıcılarla bunu yapmak da mümkün dediğin gibi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eminim bunun ucuz muadili de vardır, varsa alınabilir ama bu kalem aşırı gereksiz:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...