iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

11 Aralık 2012 Salı

maybelline maskara / mascara

falsies volum' express


indirimdeyken denemek için stokladığım maybelline maskarayı açmak kısmet oldu nihayet. daha önce hiç maybelline maskara kullanmamıştım ve vazgeçilmez maskaram lancome hypnose drama'ya olan benzerliği ve hatta "aralarında hiçbir fark yok" tarzı yorumlara istinaden bir tane almıştım zamanında.
öğrenciliğimde loreal maskaralar kullanıp beğenmiştim, bu maskara da aşağı yukarı onlar gibi. bence hypnose'un yanına yaklaşamaz ama günlük kullanım için fazla abartı sevmeyenler beğenecektir. ben yoğun makyaj yapmadığım için coşkuyu kirpiklere vermeyi severim, o yüzden bana bu maskara da yetmedi. hemen bitsin de stoktaki hypnoselarımdan birini açayım istiyorum.

at last I could open the package of mayblline mascara which I bought during a sale. I didn't use any maybellin mascaras before and I was curious because of the rumours that say it is a dupe of lancom hypnose drama. 
I used various loreal mascaras at university and liked them all, this maybelline is just like them. but I am a hypnose fan now, therefore I will go back to it after finishing this one. it is a good mascara for people who don't like dramatic lashes but as I don't use a lot of makeup, I prefer dramatic lashes.


sabahın seherinde yaptığım makyajın ufak düzeltmlerle 12 saat sonraki halidir, maskaradaki dökülmeleri bile temizlemedim ki görülsün.

this the look of a 12-hour-old makeup, I didn't even clean the clumps of the mascara for you to see.


bu da şuh bakışlılara bir fikir versin :)

this is for women with seductive looks :)






4 yorum:

  1. falsies drama'sını daha çok beğendim ben maybelline'in.
    lancome hypnose'u çok sevemedim hep göz altlarıma döküldü. tekrar alıp deneyeceğim bakalım çünkü duruşunu sevmiştim.
    bir de kelime doğrulamayı yorumlardan kaldırır mısın rica etsem.^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ok:)
      ben bir defa iki haftalık hypnose'umu kaybettim dışarda, sonra pahalı maskara almamaya çalıştım böyle dikkatsizim diye. ama onun yerini tutan bir şey bulamadım daha...bir şans daha vermelisin:)

      Sil
  2. Benim favori drugstore maskaram bu aslında, yani şöyle bir şey var bence bir maskaranın güzelliği etkililiği cidden kişinin kirpik yapısına göre değişiyor, çok sevilen bir çok maskarayı ben beğenemedim mesela, bu da çok beğenilmeyen olup benim baya sevdiğim bir ürün, ne çok konuştum değil mi?

    Bu arada göz makyajını sevsinler beyb, alttaki şuh bakışlarda on numara olmuş, öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet kirpikler belirgin olduktan sonra en kötü maskara bile iyi durabiliyor aslında, ben uyduruk kurumuş maskarayı sürdüğümde bile markasının sorulduğunu bilirim.
      konuş lütfen her zaman, mesut oluyorum:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...