iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

31 Aralık 2012 Pazartesi

nars orgasm lipgloss

kendime yeni yıl hediyesi / a new year gift for myself



yeni yılı bu sene evde, ailemle yemek yiyip muhabbet ederek karşılıyorum.
geçen yılbaşında arkadaşlarımın tanımadığım arkadaşlarıyla bir yere gidip eğlenmeye çalışmıştık ama, o kadar uyuzlardı ki, koca masada iki kişi cozutmak her zamanki kadar keyif vermemişti. ve 2012 de hakikaten bir tuhaf, ne iyi ne kötü, ama resmen anlamsız ve saçmasapan bir şekilde geçti, tıpkı o gece gibi.
o yüzden bu seneyi evde hanım hanımcık oturarak sonlandırıyorum, 2013'ü aynı şekilde huzurlu, sorunsuz, rahat geçirmek istiyorum.
kendime aldığım yeni yıl hediyesi de, uzun zamandır istediğim nars orgasm lipgloss oldu. orgasm serisi sanki benim tenim için yaratılmış gibi, illuminator ve allıkla beraber bu da favorilerim arasına girdi.
hepimize ummadığımız güzel sürprizler sunsun 2013...

I am welcoming new year at home with my family.
last year I was with my friends' friends whom I didn't know, we tried to have fun but it was not as entertaining as past years. they were so languid that the night was not good or bad but meaningless and a total nonsense. I believe for this reason, 2012 was exactly like this. 
thus, I am finishing 2012 at home, and I want to be peaceful, smooth and comfortable. 
my new year present for me is nars orgasm lipgloss. orgasm proucts are like created for my skin, along with iiluminator and blush, this gloss is one of my favourites.
I wish us a new year full of beautiful surprises...




5 yorum:

  1. bende evde oturanlardanım zaten her yeni yılı evde geçiriyorum öyle bi yerlerde takılmak cazip gelmiyo nedense.. lipglossların yapış yapış yapısını hiç sevmiyorum bunda öyle bi durum var mı? rengi çok güzelmiş güle güle kullan :)

    musmutlu yıllar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler gonca:) diğer glosslar kadar olmasa da bu da yapış yapış tabii.
      bir kere daha on dokuz sekiz....sayımına tahammül edemem zaten hayatım boyu. eğlenmek zorunda olmadan, canımız istediği için eğlendiğimiz güzel günlerle dolu olsun 2013.

      Sil
    2. ben ağzımı açınca iki dudağım arsında uzayacakmış gibi geldiğinden almıyorum lipgloss :)2013ten isteğine bende canı gönülden katılıyorum...

      sevgiler...

      Sil
  2. Hayırlı olsunnn:) kesinlikle Orgasm serileri senin için yaratılmış, ne kadar sevdiğini bildiğim için, bunu almanla yaşadığın mutluluğu da tahmin edebiliyorum.

    Geçen yıl ki yılbaşın alemmiş:) dün gece aynısını ben de yaşadım ve 00.03te mekanı terkettim o kadar iç bayıcı bir geceydi ki dayanamadım, yazdıklarında kendimi gördüm:)

    Yeni yılın kutlu olsun tatlimu, öperim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beybi, orgasmlara sahip olmanın zevki bambaşka.)
      yılbaşı gecen sakata gelmiş, olsun, zaten asıl hayat bugün başladı, her şey çok güzel olacak...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...