iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Aralık 2012 Pazar

project 32 pan!

çıkın gidin hayatımdan! / go to hell!

dofa'nın çağrısıyla ben de liste halinde tuttuğum ve her gün bir umutla tekrar üzerinden geçtiğim kozmetik ürünleri bitirme projemde en çok nefret ettiğim, bitse de kurtulsam dediğim bazı şeyleri ön sıraya almaya karar verdim.
ekim ayından itibaren 100'ü aşkın ürünü listeleyerek kendime kozmetik alışverişi yasağı koymuştum. bunu sadece ihtiyacım olan şeyleri almak için, bir defa da gratis indirimdeyken yakında almam gerekeck şeyleri stoklamak için deldim. tutumluluğum meyvelerini daha bu ay yeni yeni vermeye başladı.

I decided to finish the products I hate most with dofa's call. 
I banned myself to buy cosmetics in october and made a list with more than 100 products to finish. I only bought what I needed and it was very beneficial for me.

lüzumsuz ürünlerden yavaş yavaş kurtuldum. daha çekmecelerde bekleyen yığınla cilt bakım ve makyaj malzemeleri, senede iki kere kullanılmaktan ağ bağlayan rujlar, farlar, ojeler var. tabii mağazalardaki şahane ürünler de cabası. bu kozmetik diyeti esnasında ekonomik olarak henüz artıya geçemedim, şimdilik en azından müsriflikten kurtulduğum için memnunum. aslında audrey'den örnek alıp kenara para ayırmak da istiyorum ama, inşallah 2013'te!

I got rid of useless products slowly. there are many waiting in drawers. I haven't saved any money yet, but at least I haven't wasted either. I want to sav money in 2013 like audrey.

önce makyaj malzemelerinden başlayalım:

lets begin with makup products:

1- sephora outrageous volume mascara
2- bourjois volume glamour ultra black mascara



         







ikisinden de eşit derecede nefret ediyorum. 7-8 aydır bitemediler.

I am using them for 7-8 months and hate both of them.





 3- loreal tekli far / single eye shadow
                                                          4- Max Factor ikili far / 
                                                           duo eye shadow
                                                           



bunları en az 4 senedir kullanıyorum, loreale son zamanlarda dokunmadıysam da max factor devamlı kullandığım halde bitmek bilmedi. artık sürer sürmez çizgilenmeye başlıyor, ama atmaya kıyamadığım için savaşıyorum.

I have been using them at least for 4 years and especially max factor is not in a good condition but I will try to finish them.


5 ve 6- 2 adet lancome tekli far / 2 single eye shadows


ben hayatımda pastel, gabrini far bile kullandım ama bu kadar renk vermeyen, kalıcılık fakiri far görmedim. 2 senedir ayrılamadık.

I have been using them for 2 years and they are the worst!

 7- lancome dörtlü far / eye shadow quad


tekliler gibi cılız renkli ve hemen uçan rezil farlar. 4 senedir nadiren elimi sürdüm.

I have these for 4 years and they are realy bad.

 8 ve 9- 2 adet loreal ruj / 2 lipsticks


loreal'in rujları gerçekten çok iyi, bronz olan 5, bordo olan 10 senelik. en ufak bir bozulma yok. renklerini iyi veriyorlar, cildimi tahriş ettikleri falan da olmadı. ama nedense kenarda köşede kalmışlar. artık kurtlanmadan bitirmem lazım.

loreal's lipsticks are really good, first one is 5, second one is 10 years old and nothing happened to them. 

10 ve 11- 2 adet avon ruj / 2 lipsticks


bu rujlar arkadaş hediyesi. hatırlayamadığım senelerdir elimdeler ama sevmediğim için bitiremedim.

these are gifts from friends but I don't like them therefore I don't use much.

12, 13 ve 14- 3 adet sally hansen dudak dolgunlaştırıcı / 
lip inflation gloss


bunları internetten almıştım ama toplamda 5 kere kullanmamışımdır. içinde basmışlar tarçın yağını, hoop dudak dolgunlaştırıcı. etkisi 10 dakika.

I bought these on the internet but didn't use much. lip inflation is useless.

15 ve 16- lancome parlatıcı ve max factor ruj / lancome lipgloss and max factor lipstick


lancome ufak boy parlatıcı alışveriş hediyesi, hiç alakam olmayan bir renk. max factor ruj daha bu yaz alındı ama şu an ikisini de çok lüzumsuz ve kullanışsız buluyorum.

lancome mini lipgloss is a shopping gift, not my color. max factor lipstick is bought last summer but they look useless to me.


17, 18, 19 ve 20- lancome kapacıtı, nars makyaj bazı, biotherm kapatıcı ve bioderma güneş koruyucu / lancome concealer, nars makeup base, biotherm concealer and bioderma sun protection cream


lancome kapatıcı 2 sene önce alışveriş hediyesiydi, kapatıcı pek kullanmadığım için bitmedi. biotherm kapatıcının da en az 8 senelik mazisi var, sapasağlam. nars makyaj bazı 2 veya 3 seneliktir, baz kullanmaya ısınamadım. bioderma güneş koruyucunun da kullanma süresi dolmak üzere ama içinde bayağı var.

lancome concelaer is 2, biotherm is 8, nars makup base is 2-3 years old. bioderma is getting closer to expire.


banyodaki ruh sıkıcı detaylar:

boring details in the bathroom:

1- dove duş losyonu: güzeldi ama artık doğala dönüş istiyorum
dove shower lotion was good but I am turning to natural ones.
2- cw saç kremi: şampuanı da berbattı bu da berbat.
cw conditioner was a disaster.
3- watsons biralı saç maskesi: saça hacim vereceğine söndürüyor, hemen kurtulmalıyım ama çok bereketli maşallah.
watsons hair wax with beer makes my hair dull.
4- la roch posay kerium ds şampuan: derdime derman olmadı.
la roche posay kerium ds doesn't do its job.
5- la roche posay kerium extra gentle şampuan: aynı şekilde, fonksiyonsuz.
la roche kerium extra gentle shampoo is also not functional.


cilt bakım ürünleri:

skincare products:

1- shiseido gece kremi / night cream


yapış yapış uyuz etti beni.

sticky useless cream!

2- clinique leke kremi


bir sene kullandım bir değişiklik yaratmadı, sonra arada sırada sürmeye başladım, bitmek bilmedi. çırpılmış yumurta gibi bir kıvamı var.

I used it for a year and nothing changed.










3- dior nem maskesi / moisturizing mask



aslında güzel nemlendiriyor ama geçici bir güzellik. en az 3 senelik.

in fact it moistures well but only temporary.










4- biotherm dengeleyici maske / balancing mask


bu taaa üniversite yıllarından, 8 senelik falan olabilir. yahu yağlı cildim olmamasına rağmen tezgahtarın kakalamasına maruz kalmışım gençlik işte:) arada sırada sivilce çıkarsa üzerine sürüyorum güzel kurutuyor.

it has been with m for at least 8 years and I have never had an oily skin. it was a mislead shopping. I only use it for acnes if occurred.

5- dermalogica nemlendirici krem / moisturizer


bu da resmen anti-aging kremi, bana gündüz nemlendiricisi diye verdi eczacı, bakmadan aldım. nemlendirici olarak yeterli değil, ama bitirmek için idare ediyorum. 1,5 senedir de bitmedi mübarek.

this is an anti-aging cream and not enough for daily moisturizing. it hasn't finished in 1,5 years!






6- vaseline intensive rescue vücut kremi / body cream


çok katı kıvamlı, şişeden bile zor sıkılıyor, iyi nemlendiriyor ama kullanımı pratik değil.

it is very intense and hard to use.



7- shiseido leke serumu / anti dark spot serum

bunu doğru düzgün kullandım diyemem ama artık gerek de kalmadığı için bir an önce bitirmek istiyorum nemlendirici serum niyetine.

I haven't used it properly and don't need anymore, so I am planning to use as a moisturizing serum.








vay maşallah diyorum kendime, umarım aralık sonunda en azından bunların yarısından kurtulmuş olurum. umudumuz 2013!


8 yorum:

  1. ahahah, üslubuna bayıldım :) Lancome'lardan genel olarak memnun olmaman dikkatimi çekti (en azından bu post'takilerden) ben de pek beğenemedim ürünlerini.
    Şu project'lerden ben de mi yapsam yahu, biriken o kadar çok ürünüm var ki gereksiz...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet bir dönem çok lancome almışım ve bakıyorum da hiçbir ürününü ikinci kez almadım. loreal ile hemen hemen aynı şeylere sahipler, para vermeye değmez. tabii henüz maskarasının üstüne maskara bulamadım o ayrı.
      bitirme projesi her anlamda seni rahatlatır mutlaka yap hadi merakla bekliyorum:)

      Sil
  2. Listede 8 senelik ürün görünce gözlerime inanamadım. Özellikle sıvı formdaki ürünlerinizi açtıktan sonra en az 12-24 ay içinde kullanmalı, kalanını atmanızı öneririm. Bakteri kontaminasyonu nedeniyle yarardan çok zarar verebilir cildinize. Hayırlı pp'ler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 10 senlik de var:)
      valla yapılarında en ufak bir değişim olmadığı için atmadım, akma kokma hiç bir değişiklik yok hiç birinde. o yüzden pek inanmıyorum son kullanma tarihlerine.
      hayırlısıyla bittiklerini de görürüm inşallah, teşekkürler:)

      Sil
  3. ne kadar çok ürünün varmış bitecek.. beni örnek almana da ayrıca çok sevindim hadi bakalım o zaman bittikçe yazılarını bekliyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bunlar sadece ön sıradakiler:)
      senden esinlenip başlamıştım bu bitirme işine, hadi göreyim kendimi...

      Sil
  4. 32 adet ürün, bunlar biterse bence baya büyük bir alışverişi haketmiş olursun:) ben bunları bitirmenden çok yerine yeni gelecekleri merak ettim (inşallah 2013te bitmiş olsunlarda yeni bebekleri görürüz:)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...