iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

23 Aralık 2012 Pazar

the balm hot mama



nars orgasm allığım bitmeye yüz tuttuğu için, daha ucuz bir alternatif olarak gratis'teki %30 indirimden yanlış hatırlamıyorsam 16 liraya aldım bu allığı. 

because my nars orgasm blush is nearing to its end, I purchased hot mama as a cheaper alternative during 30% sale in gratis.


görüntü olarak orgasm'ın biraz daha açık renklisi gibi. mağazada denediğimde ışıklar yüzünden çok da anlamadan, daha az pembeli daha çok altın parçacıklı diye düşünerek aldım. evet gerçekten de öyle ama, günışığında bu pek de iyi durmuyor. benim tenim beyaz ve orgasm her zaman bana bir pembelik ve parlaklık vermiştir, hiç simli simli durduğunu hatırlamıyorum. hot mama malesef beklentilerimi karşılamadı.

it seems a lighter version of orgasm in its package. I thought it was less pink with more golden fragments when I tried in the shop. it really is but I didn't like it in the daylight. orgasm always gives me a fresh pinky, glowy look, never glittery. but hot mama is the opposite.


fotoğrafta yine insaflı çıkmış. ama o altın parçaları yine de görünüyor. çıplak gözle günışığında daha da belirgin, günlük makyajda hiç tercih edilecek gibi değil.

it doesn't seem so bad in the photo but you can still see the golden fragments. they are more visible in the daylight with bare eyes, so I don't think hot mama is a good choice for daily make up for me.

ben çok dağınık ve unutkan olduğumdan, sürekli bir şeylerimi kaybederim. kaybetmekten en çok korktuğum şeyler de kozmetik ürünlerim, bir defa makyaj çantamı kaybetmiştim, sonra bulundu ama o esnadaki üzüntümü anlatamam. en son da maskaramı kaybettiğimden beri, makyaj çantamda en sevdiğim malzemelerimi değil de, kaybolursa üzülmeyeceğim şeyleri taşımaya gayret ediyorum. kaliteli fırçalar yerine ucuz ama iş görenleri, bayıldığım maskaram yerine herhangi bir markanın ufak deneme boyunu taşımak gibi. sadece bazı muadili olmayan şeyleri -ruj, allık, fondöten vs.- koyarım makyaj çantama. işte şimdi yanımda taşımalık bir allığım oldu. orgasm'ı kaybedeceğime, düşürüp kıracağıma, bunu taşır, esas makyajın üstünden hafif bir dokunuş için kullanırım artık. 

I am very untidy and forgetful, therefore I usually lose something here and there. I lost my make up case once, and my mascara recently, so I don't carry valuable products with me anymore. I just take cheaper brushes, travel size mascaras but things like lipstick and foundation and blush are not replaceable. hot mama is my new carry-in-your-bag blush because I don't want to lose or break my orgasm.

6 yorum:

  1. Ten rengi gerçekten önemli. Ben NARS Orgasm'i denemek için Sephora'ya gittiğimde kesinlikle tenime yakıştıramamıştım. Sonra Hot Mama'yı aldım ve kesinlikle 2012'de en çok kullandığım (bir ara her allhın günü) allığım oldu :) Mode/tutuluyor/herkes seviyor diye değil de, yakıştırarak bir şey almak, kullanmak önemli :)
    Umarım en kısa zamanda yeni NARS'a kavuşursun, sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzüme orgasm dövmesi yaptırsam yeridir, başka hiçbi şeyi kendime yakıştıramıyorum:)

      Sil
    2. Hahahahaa :))) Kalıcı makyajda son nokta :)))

      Sil
  2. Orgasm'ın beyaz tenlilerde çok iyi durduğu kesin. Bense sadece hafif bir renk ve daha çok aydınlatıcı olarak kullanabiliyorum :)

    YanıtlaSil
  3. En sevdiğim allığım.... 1.5 yaşındaki kızımın hışmına uğradığı için preslenmeyi bekliyor:))

    Henüz 1 günlük bloğuma bekliyorum:
    ozlemdeninciler.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...