iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

26 Aralık 2012 Çarşamba

the balm fırçalar / brushes

shady lady far ve liner fırçaları / shady lady shadow brush and liner brushes

kaliteli fırçalarımı kaybetmekten korktuğum için yanımda daima ucuz fırçalar taşırım. onlar da genellikle pek dayanıklı olmasa da, sıfırdan makyaj yapmayıp sadece düzeltmeler yapacağım için yeterli gelirler. hatta zorda kalınca, diğer fırçalarla yapılan kadar olmasa da, iddiasız, iyi sonuçlar almak da mümkün olabiliyor.
daha önce 4 ecotools fırça almıştım, sadece bir tanesi göz makyajı için olduğundan, %30 indirim sırasında the balm fırçalardan edindim.
fotoğrafta en üstteki far fırçası kıl dökme şampiyonu. açılı oluşunun bana bir yararı dokunmuyor ama sabah sürülen farın üstünden geçmek için yeterli.
ortadaki liner fırçası çok ince çizgiler çekmeyi sağlıyor, aslında gayet başarılı bir fırça, her zaman kullanılabilir.
alttaki liner fırçasını ise çizgilere dolan farları temizlemek, ince hat halinde far sürmek için kullanıyorum. kapatıcı sürmek için de uygun.
fiyatları indirimde çok uygundu, ama daha uygunları varsa özellikle bunları tercih etmeye gerek yok.

I always carry cheap brushes in my bag as I am afraid to lose quality ones. cheaper brushes are not very effective for a full make up but they are enough for little corrections during the day. 
I purchased 4 ecotools brushes before bbut only one of them was a shadow brush, therefore I bought these ones from 30% sale in gratis. 
the shadow brush at the top in the photo loses its hairs very often. I reapply my shadow with it.
the liner brush in the middle is a successful one to draw thin lines.
the last liner brush is good for shadow, crease and concealer.
they were highly affordable in the sale but if there are some cheaper, no need to buy especially these brushes.




 

4 yorum:

  1. bende de en üstteki açılı far fırçasından var. hiç kıl dökmedi benimki. ama gayet gereksiz bir fırça. farı doğru düzgün uygulamıyor. bir de çok ince düzgün tutamıyorum. :P yeni fırçaları başarılıymış herhalde, yılbaşında indirim olursa far fırçasından alacağım ama normal fiyatıyla almam kesinlikle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet normal fiyatları gereksiz. burun için kontür fırçası yapılabilir gibi geldi şu an,deneyip bir işe yaratmak lazım:)

      Sil
  2. fırçalar konusunda pek bilgim yok,fırçalar ile ilgili yazılar okudukça mutlu oluyorum.paylaşımın için teşekkürler :)

    http://goncatakipte.blogspot.com/ bana da buyur...

    sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. fırçalar makyajı daha "çokbilmiş" hale getirdiği için seviyorum ben:)
      geldim bloguna...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...