iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

16 Ocak 2013 Çarşamba

essence I love runway highlighter

artık daha yoğun çalıştığım için  makyaj malzemelerimi yanımda taşımam farz oldu. hem sıkıldıkça biraz makyaj tazeleyip kafa dağıtıyorum, hem de iyi göründüğümü hissedip rahat ediyorum.
aydınlatıcı olarak bir süredir essence my base illuminating kullanıyorum. pompalı ambalajıyla rahat edemediğim için boş bir krem kavanozuna boşaltmıştım. o şekilde yanımda taşımak pek pratik olmadığından, yine stokta duran bu fırçalı versiyonunu yanımda taşımaya başladım.

as I am working more nowadays, I have to carry my makeup stuff with me. I renew my makeup when I get bored and feel more comfortable. 
I have been using essence my base illuminating for a while. its pump package was not good so I poured in into a cream jar. it is not easy to carry the jar around, therefore I bought this to take to work. 



renkleri, formları aynı, adları farklı sadece. bunun fırçalı olması avantaj değil dezavantaj. zira fırça hiç işe yaramıyor, yine elimle dağıtıyorum.

their color and form are same but names are different only. its brush is not an advantage because it is useless. I use my fingers to apply.


bu vesileyle elimdeki son essence ürününü de kullanıma açmış oldum. hepsinin bir an evvel bitmesi dileğimle...

with this, I began using the last essence product in my stock. I hope they all finish  quickly.





2 yorum:

  1. bundan tr'de varmıydı niye görmedim? pompalısı yerine bunu alırdım ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. vardı o %50 indirim esnasında almıştım. bu da arkadan çevirmeli, yine fışkırıyor bir anda istemediğin kadarı.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...