iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

7 Ocak 2013 Pazartesi

essence super fine eyeliner

kendilerini ofiste unuttuğum için fotoğraflayamadım. ama ne bende nasıl durduğunu göstermek istiyorum ne de elime koluma çizmek.
aslına elimde hala bitmemiş bir bourjois eyelinerım, daha hiç açılmamış, stokta bekleyen bir mac fluidline jel eyelinerım var. bunu ise yanımda taşımalık olsun diye almıştım bir indirim zamanında. ucuz ve kolay kullanılabilir olduğundan.
ah şimdi, buna kaç kuruş verdiysem hepsine ayrı ayrı yanıyorum. zira daha önce başka bloglardan, çıkmak bilmeyen bir boyası olduğunu okumuştum ancak fazla önemsememiştim.

ta ki bugün kar yağarken 10 dakika, evet yalnızca 10 dakika yürümem gerekinceye kadar. kar gözüme girmesin ve rimelim akmasın diye gözlük kullandım yolun yarısında. sonra gireceğim yere 2 dakika kala gözlüğü çıkarıp karın güzel görüntüsünü çıplak gözle göreyim dedim. öyle ya, 2 dakikada rimel daha ne olduğunu anlamadan ben binaya girmiş olurum.
hayatım boyunca pek çok kez karlı havada, makyajlı vaziyette dışarda gezmişliğim var. her zaman kullandığım lancome maskara da zaman zaman hafiften akmıştır yamurda karda. birara bu yüzden waterproof versiyonunu da kullandım. ama sonra, çıkarması zor oluyor diye vazgeçip gözlük kullanmaya başladım. hem böylece etrafa da rahatça bakabiliyorum. ama goldenrose eyeliner dahil, kaliteli ya da ucuz yollu ne kullanırsam kullanayım, eyeliner, far, allık, ruj vs., bütün suratıma bulaşıp beni kömür ocaklarında saatlerce yuvarlanmış gibi gösterdiğini görmedim arkadaş!
asansöre binip de aynada kendimi görünce inanamadım. önce rimel aktı sanıp bir yuh çektim ama, göz kapaklarımdaki korkunç mor boyaları görünce anladım ki, bu, en kötü ispirtolu kalemden bile daha beret olan eyeliner her yerime akmış, bulaşmış, beni mahvetmiş. ama kesinlikle abartmıyorum. yanakların ve gözlerimin etrafı komple simsiyah, göz kapaklarım morlu siyahlı. üstelik gözümde hem urban decay primer potion, hem de mac paint pot painterly var! maskara maybelline falsies ama, olduğu gibi yerinde duruyor.
ıslak mendillerle güç bela temizledim suratımı, zira çıkmak da bilmiyor, geçtiği yerde yol yol iz bırakıyor bu tuhaf şey. lanet ettim bunu aldığıma. daha da essence'e bulaşmam.
zira bir süre önce şu harika makyajı görüp aydınlatıcı pudrasını da alasım gelmiş, sonra içindekileri okuyup da "talk"ı görünce vazgeçmiştim. hakikaten ucuz mal alacak kadar zengin değilim diyen büyüklerimizin ellerinden öpüyorum.

I forgot mine at the office therefore I can't take photos. and I don't actually want to show swatches. 
I already have a bourjois eyeliner and a mac fluidline gel eyeliner but I bought this one during a sale to carry in my bag, because it is easy to apply and very cheap. now I am so regretful for every single penny.
I read many comments on other blogs that this eyeliner is very hard to erase, but I didn't care. 
only until I had to walk in the snow for ten minutes today. yeah, just ten minutes! I wore sunglasses to protect my mascara and to see around easily. I took my sunglasses off  2 minutes left to the building. I wanted to see the snow with bare eyes for a short time.
I have used many high-end and high street, but I didn't see any product including eyeliner, eye shadow, blush etc., that makes me  look like a coal mine worker in the rain or snow. only mascara leaks around eyes but I never looked like this before.
furthermore, I had urban decay primer potion and mac paint pot painterly on my lids. I couldn't believe my appearance in the mirror. my lids were all purple, because of the ethyl alcohol it has in it. maybelline falsies mascara was still there, with no leaks. 
I cleaned my face with wet towels but it was not easy. I will never buy any essence product again. 

16 yorum:

  1. bazen ben de her yere bulaşan maskara/eyeliner ve çıkarmak için kalitesiz göz makyajı çıkarıcısı kullandığımda göz altlarım simsiyah oluyor panda gibi. yüzümü sildiğim havlu, yattığım yastık falan boyanıyor, o derece. 2 günde anca çıkıyor o boya.

    ama bu hepsinden betermiş :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yüzümü gösterme cesaretim olsa fotoğraflamam lazımdı kendimi gördüğüm o anı.
      bir de girişte biriyle konuştum yaa:)))) rezalet

      Sil
    2. grudge geldi aklıma :) http://archives.hippopress.com/061019/FILM_Grudge2.jpg

      Sil
    3. ahahah, o bile benden daha iyi durumda:)))

      Sil
  2. ben de marka ilk geldiğinde sevinmiştim, zaman içerisinde bir kaç parça essence edindim ama hiç birinden memnun kalmadım, french manikür için kalem aldım, ispirtolu kalem tarzında sürdükçe ürün gelmesi gerekiyor ama ucu o kadar sert ki ürün de gelmiyor tırnak uçları falan boyanmıyor, bir lip balm aldım ruj şeklinde renkli eve geldim ürün çevir çevir ambalajdan çıkmıyor yani ucuz ve kaliteli diyenlere tek cevabım bana göre değil, hiç kaliteli bulmadım ucuz evet ama üç beş ürün alıp üzüleceğime başka markadan bir ürün almayı ve keyfini çıkarmayı tercih ederim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet katılıyorum, ucuz türk markaları bile bundan daha iyi. ne cildimiz ne de paramız bu kadar kıymetsiz.

      Sil
  3. Aaaa o kadar harika (!) bi ürünmüş yani.. İyi ki gözünde gözlük varmış ama, o halinle daha kötü olabilirdi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi ki dedikoducular yerine halim selim bir adamla karşılaştım bir tek, ses etmedi:)

      Sil
  4. Bu eyeliner'ı bir süre önce ben de nefretle yazmıştım... Korkunç bir şey... Umarım bir daha kimse alıp da perişan olmaz.

    Fakat, her ürünü kötü değil. Makyajımı harika diye nitelediğin için çok teşekkür ederim :) Bu makyajda kullandığım pudrası gerçekten iyi. Essence'in ürünleri bir ilginç. Ya çok iyi (Twilight pudra, allık, Long Stay göz kalemleri hele olay), ya da rezalet. Maalesef, deneyerek bulunabiliyor. Tabii, içerik açısından bakılırsa, hiçbir ürünü "sevimli" değil.

    Yani mesela ucuz ya da pahalı olması değil, ürün standardının olmaması. Umarım bundan sonra hep güzel ürünlere denk gelirsin, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimden aldığım bütün işe yaramaz essence ürünleri yerine bir adet en sevdiğim ruju falan alabilirdim ya, işte buna yanıyorum:)))

      Sil
  5. Talk için konuşuyorum, sektördeki çoğu pudralarda genelde olan bir şeydir, ucuz pahalı farketmeden. Solunmadığı sürece zararlı falan değil, şehir efsanelerine bakmamak lazım. La Mer'in çok beğenilen bilmemkaçyüz dolarlık pudrasında başı çekiyor mesela.

    Bu eyeliner feciymiş hakikaten ama Essence'in güzel ürünleri de var, denemeden karar verme bence;) Artık kozmetik sektörü ucuz=kötü diye genellemeyecek kadar ilerledi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. valla ben her şeyi düşürür, kırar, yamulturum, yani elimdeki pudra bir anda poff diye ağzımda yüzümde patlayabilir, risk alamam.
      essence'in 4 ürününü kullandım ve ona puanım sıfır! gider yerli malı alırım daha iyi.
      mesela loreal ile lancome arasında nerdeyse hiç fark yoktur ve loreal daha ucuzdur, o yüzden muadil şeyleri ordan alabilirim, ucuz alama para saçıcam diye bir takıntım yok.
      ama sırf ucuza getiricem diye bir sürü şey alıp aslında daha çok zarara girmek de istemem.

      Sil
  6. bende essencenin dörtlü tekli on ikili olmak üzere farlarının hepsinden pigmentasyonlarından oldukça memnunum.Dışı pembe olan aydınlatıcısı,şeftali rengi allığıda çok hoş ojeleride.Ama bu keçeli eyelinerını rujlarını ve krem farlarını beğenmedim.Ya çok seviyorsun ya hiç beğenmiyorsun ürünleri ikiye ayrılıyor fikirce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. işte kişiden kişiye göre değişiyor galiba biraz da.

      Sil
  7. ben de memnun kalmadım bundan, bazıları çok övdü diye almıştım zaten ucuz diye deneyeyim dedim, ki normalde mac jel eyeliner kullanıyorum ama bu tarz eyelinerla sür çık kolay oluyor, fırça derdi olmadan. ama bu bende çizgilenme vs yaptı. ben de her zaman ucuz ürünlere korkuyla yaklaşırım, özellikle pudrasını fondötenini denemem. ki yine bazı bloglarda çok övüldü diye belki şaşırtır beni düşüncesiyle fondötenini almıştım ama 1 milyoncudan alsam daha iyi çıkardı sanırım. ama ama ama... dudak kalemleri cidden güzel! :) bugün aldım bir tane ve yumuşacık ruj niyetine sürülür 3 lira mı ne... ama normal rujları berbat sanırım, elimde denediğim kadarıyla :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende de mac jel eyeliner var ama daha açmadım. bu ve bourjois eyelinerlarımdan kurtulunca açıcam. çok umutluyum ondan.
      artık essence standının önünden bile geçmiyorum ama madem öyle, dudak kalemlerine şans veririm.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...