iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

18 Ocak 2013 Cuma

flormar waterproof lipliner no:217


çoğu kırmızı ve bordo rujla uyumlu, kolay sürülen, ama öyle waterproof, kalıcı filan olmayan sıradan bir dudak kalemi.

it can be used with most red and burgundy lipsticks. easily applied but not so waterproof and long-lasting as it claims.


göstermek için rastgele kullandım, yamukluğa aldırmayın. güzel bir gül kurusu tonu var. tek başına tüm dudağa uygulandığında da çok hoş duruyor. ben de birinin dudağında görüp beğenmiştim.

I used it carelessly only to show the color. it is a beautiful dusty rose color and looks good when fully applied. I saw it on someone's lips and liked it and bought then.

2 yorum:

  1. Rengi çok güzelmiş, ben böyle renkleri çok seviyorum. Güzel de sürmüşsün gayet hiç yamuk filan durmuyor. Ben böyle süremiyorum açıkçası :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...