iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

16 Ocak 2013 Çarşamba

güzellik gerçekleri'nden kazandığım doğum haritası / birth chart analysis from guzellik gercekleri



laylaylaylaylay, şahsıma yönelik ilk doğum haritası analizime güzellik gerçekleri sayesinde kavuşmuş oldum.
3,5 sayfalık analizde, konuyla ilgili yazışırken gg'ne sorduğum soruların cevabını buldum. ama bu bir fal değil, gelecekte olacakları bildirmiyor. kişiliğiniz, hatalarınız, güçlü yönleriniz hakkında fikir edinip, kendi düşüncelerinizle kıyaslama şansınız oluyor. böylece yorumlardan bazı tavsiyeler edinip, hayatınızda yönelmeniz gereken ve uzak durmanızda fayda olan şeyleri görüyorsunuz.
örneğin mükemmeliyetçilikten kaynaklanan hatalarımı gözden geçirme fırsatım oldu. daha huzurlu olmak için yapmam gerekenleri hatırladım.
yeteneklerimi kullanmadığım için mutsuz olduğumu, kendimi tam olarak yansıtmayıp kabuğuma çekilmeyi tercih ettiğim için bunaldığımı gördüm.
gg'ne böyle şartsız şurtsuz ve orijinal bir çekiliş düzenlediği, zaman ayırıp haritamı yorumladığı için sonsuz teşekkürlerimle...

I won a free birth chart analysis from guzellik gercekleri and this is my first in my life time. 
she prepared a 3.5 page analysis and gave me the answers of my questions. but this is not a fortunetelling. you get the chance to view ideas about your character, faults and strengths, compare them to your thoughts about yourself. as a result, you can see what you have to stay away or get closer. 
for example I went through my mistakes because of being a perfectionist. I remembered the things I should do to live peacefully. 
I saw that I don't use my abilities and express myself. 
thanks a lot to gg for such an original idea.




3 yorum:

  1. Allah! cidden en çok kazanmak istediğim çekilişlerden biri buydu, kendim kazanmış gibi sevindim senin adına, 3.5 sayfada az değil hatta şahane:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. inşallah bi dahaki sefere de sen kazanırsın, sana da çok iyi gleceğini biliyorum.

      Sil
  2. Rica ederim :) Güzel sözlerin için de ayrıca teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...