iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

26 Ocak 2013 Cumartesi

her güne bir ruj / a lipstick a day

pek fazla ruju olan biri değilim. daha çok çıplak tonları sevdiğim için belirli renklerin dışına çıkmam. ah tabii kırmızı hariç:)
buna rağmen rujlar durdukları yerde gözüme battığı için eşe dosta dağıtarak ve project pan yaparak bitirmeye çalışıyorum. baktım ki elim hep sevdiklerime gittiği için rujların biteceği yok, kendime bir liste hazırlayıp her güne farklı bir ruj kullanarak bu işi hızlandırmaya karar verdim.
pazartesi şu ruj, salı öteki diye önceden bir liste yapıp ona uymuyorum. sadece hangi gün neyi kullandığımı yazıp, ertesi güne bunlardan farklı şeyler kullanarak, döngü bitene kadar kaç gün geçerse, her gün değişik birer ruj sürmüş oluyorum.  şubat-mart ve nisan aylarında bu istikrarı sürdürerek en azından birkaçını bitirmeyi, birkaçını da azaltmayı hedefliyorum.

I don't have many lipsticks. I generally use nude ones and reds of course:) 
I decided to make a list especially  to finish the ones I don't like. I write down which lipstick I use that day, change the colors everyday and create a cycle. I will go on with this in february-march and apriland I plan to finish some of them by this way.



aynı şeyi farlar için de yapmayı istiyorum ama paletlerle beraber o kadar çoklar ki, onları kaderine terketmekten başka çarem yok.

I want to do the same with eyeshadows but there are many with palettes, so I will leave them to their destiny.








8 yorum:

  1. Çok iyi fikir ne güzel olmuşlar insanın tek tek kurcalayıp süresi geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet zaten gereksiz yere alıp alıp durmamın en önemli nedeni göz zevki:)

      Sil
  2. bana hediye edebilirsin <3 :kalpkalpkalp: :D seve seve kabul ederim yani :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) hediye edileceklerin hepsini ettim arkadaşlara, o arada söyleseydin tabii ederdim.

      Sil
  3. Süper bir fikir olmuş bu :)
    Ben de denemeliyim hemen çünkü dediğin gibi insanın eli genelde en sevdiği ürünlere gidior, diğerlerine hiç sıra gelmiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de fikir vermek istemiştim,sevindim:)

      Sil
  4. Rujları koymak için o kabı nereden aldınız acaba? bir ruj tutkunu olarak öyle birşeye ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. limango veya markafoni gibi bir sitede kampanyadan almıştım. piyasada satılmıyor diye biliyorum. ebay'de vardı bir de.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...