iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

21 Ocak 2013 Pazartesi

lancome effacernes kapatıcı / concealer


bu aslında bir gözaltı kapatıcısı. ama ben kızarıklık falan da kapatmaya çalışıyorum. tabii pek başarılı olamıyorum. ama gözaltını güzel aydınlatıyor.

this in fact is an undereye concealer but I also use for blemishes. of course it is not successful. but it is good for undereye.


her lancome ürününde olduğu gibi, aynısının az daha ucuzu loreal'de vardır diyorum. o zaman siz en iyisi maybelline alın.

like every other lancome product, there must be dupe for it in loreal. so, it is better to buy maybelline.








2 yorum:

  1. Ahahah bayılıyorum şu yazılarındaki samimiyete yaa! lafa bak Lorealde vardır o zaman siz daha da ucuzu olan Maybelline'i alın:))

    Nasıl olsa aynı yerden çıkıyor hepsi Lancome is the most expensive one, Loreal is more cheaper than it, Maybelline is the cheapest! :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...