iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

15 Ocak 2013 Salı

lancome le crayon khol göz kalemi / eye pencil

01 noir, 013 silver








iki senedir kullandığım bu kalemlerden bahsetmek istedim.
siyahı daha çok kullandığım için küçüldü. gümüş rengi olanı nadiren kullanıyorum. 
öyle akmayıp harikalar yaratan kalemler değiller. ama sürülmesi kolay, rengini iyi veren ürünler.

I wanted to write about these pencils I have been using for 2 years. I use the black one more often. they are not perfect but easy to apply and well pigmented.


01 noir ile rastgele kalınca bir çizgi çektim göstermek için.

I draw a random thick line to show 01 noir. 


bu da 013 silver ile. elim titremiş ama rengi anlaşılıyor.

this is with 013 silver. my hand shaked a bit but the color is apparent.

çoğu lancome ürününde olduğu gibi, loreal muadillerinden bir farkı olmadığı kanısındayım. hac ziyaretinden gelenlerin getirdiği kalemlerin daha zor aktığını da belirtmeden geçmeyelim.

like most lancome products, it has no big difference than loreal pencils. no label pencils from saudi arabia are better than these also.


8 yorum:

  1. Selam bana hala doğum tarihini mail olarak göndermedin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa göndermez olur muyum anında gönderdim ama yien gönderirim:)

      Sil
  2. Lancome Le Crayon Khol Waterproof denemelisin :) Akmayan kalem odur :)

    Sevgiler!! Başak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bir de chanel akmıyor diyorlar, hacıdan gelenler bitsin denerim tabii:)

      Sil
    2. :)))) Chanel'i bilemiyorum, ama yukarıda yazdığımı denedim, onayladım :)

      Sil
    3. şaka değil, 8-10 tane hacı sürmesi ve kalemi var bende hahaha. sürmeler siyah çıkmıyor pek, füme gibi, ama kalemler süper:)))
      aklımda tutarım waterproofu,ciddi bir makyaj yapmak gerekir, lazım olur. teşekkürler:)

      Sil
  3. hacdan gelen değil ama Halepten gelen kömür gibi simsiyah hemde yumuşacık sürmelerden tavsiye ederim:) ayrıca Rimmel londonın asansörlü siyah göz kalemine şans ver şiddetle tavsiye ediyorum saatlerce akmayacak :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. halep'ten gelenler nerde bulunur peki? antakya'da mı?
      elimdekiler bitince denenecekler listesine rimmel'i de ekleyim o zaman:)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...