iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

25 Ocak 2013 Cuma

nars makyaj bazı / makeup primer spf20

şimdiye dek kullandığım tek makyaj bazı olduğu için kıyaslama yapamıyorum. nars'ın pudra fondötenini kullandığım zamanlar altına bu makyaj bazını sürüyordum. ve makyajım bütün gün kalıyordu. pudra fondöten bitince bir daha pek kullanmadım, kat kat primerler, fondötenler pudralar geçmeyi sevmiyorum.  bir daha pudra bir ürün de kullanmayı düşünmediğim için nasıl bitiririm bilemiyorum.

this is the only primer I have used so far, therefore I can't make any comparison.  I used it under nars powder foundation  and my makeup stayed all day on my face. I quit using the primer when the powder finished. I don't like using primer, foundation, powder one after the other. and I don't know how I can finish this product as I won't use any powder. spf 20 is a good protection. there is a version without spf. but they are both seemless on the skin. 



spf 20 gerçekten iyi bir koruma. spfsiz olanı da vardı. ama aralarında bir yoğunluk farkı yok. ikisi de yüzde hemen dağılıyor ve belli olmuyor.

spf 20 is a good protection. there is a version without spf. but they are both seemless on the skin. 


2 yorum:

  1. Su makyaj bazi olayini pek anlayamiyorum ben nemlendiriyorun cildimi oluyo bitiyo:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)sadece toz ürünler kullanırken işe yarıyor, bir de spfsiz fondöten falan kullanılıyorsa. ama çok da gerekli değil hakikaten.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...