iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

30 Ocak 2013 Çarşamba

ocak ayında bitirdiklerim / january empties

bu ay, project 32 pan dışında kalan çok az şey bitirdim. projedekileri ayrı bir yazıda anlatacağım. bu ay tükenen diğer ürünler şöyle;

this month, I finished less products and some of them were in project 32 pan, I will mention them in a later post.

1- advanced night repair eye cream


güzel bir göz kremi ama silikonlu olduğu için tam boyunu almayı düşünmem. elimdeki diğer deneme boyunu kullanmaya başladım bu bitince.

this is a good eye cream but I won't buy original size because it has silicone in it.



2- rare blossom body scrub

bu da artık üretilmediği için devam edemiyorum ama öyle ahım şahım bir ürün değildi zaten. onun yerine ev yapımı bir vücut soyucu kullanmaya başladım. gayet güzel oldu, başka bir yazıda bahsedeceğim.

this is no longer available but not a perfect one either. I began using a home made scrub which I will tell in a later post.

3- hops beyaz sabun kokulu ıslak havlu


kullandığım ıslak mendil ya da pamuklardan bahsetmek saçma geliyordu ama başka türlü nasıl tavsiye edebilirim diye yazıyorum. hobs'un ıslak havlusunu aceleyle makyaj silmem gereken zamanlarda ve diğer günlük durumlarda birkaç paket kullandım. parabenli olduğu için devam etmiyorum ama bunu önemsemeyenler alırsa çok memnun kalabilirler.

I found it nonsense to talk about cotton pads and wet tissues I use but this is the best way to recommend them. hops wet tissues are great to clean makeup but they have parabens.

4- dalin organik ıslak havlu


bir zamanlar loreal'in makyaj temizleme mendillerini kullanmıştım, kuru gelmişti bana. bu da onlara benziyor. ama olabilecek en doğal ıslak mendil herhalde budur. makyaj silme konusunda hobs kadar başarılı olmasa da zararsızlığı bakımından tercih edilebilir.

I used loreal makeup cleansing tissues once, and I found them dry and hard to use. dalin organic tissues feel like it but this is natural and safe.

5- dior j'adore eau de toilette


alışveriş sonrası verilen hediyelerden biriydi bu kutu. içinde bir de mini eau de parfum vardı, onu henüz kullanmadım. parfüme kıyasla daha hafif, daha az kalıcı bir koku. bu tür çiçeksi ürünler sevenler için ideal. bana çarpıcı gelmedi.

this was a shopping gift. there was also a eau de parfum in it, I haven't use it yet. eau de toilette is softer, less long-lasting. if you like floral scents, you can give it a shot. I don't find it exiting.



işte bu ay bu kadarcık.

that's all for this month.






15 yorum:

  1. Ürünler konusunda hemen hemen aynı fikirdeyiz :))

    YanıtlaSil
  2. ev yapımı peelingi merak ettim bak. çok seviyorum öyle şeyleri :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hamamlardan ilham aldım:) yarın yazarım hemen.

      Sil
  3. advanced night repair'in serumunu kullandım hiç fena değildi ama kremi'ini denememiştim.silikonlu ürünlerden bende pek hoşlanmıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. seruma ben de bayıldım, pahalı olmasa alırdım.

      Sil
  4. I think that is among the most vital info for me.
    And i am happy reading your article. However should commentary on some normal issues,
    The website style is great, the articles is
    really excellent : D. Excellent process, cheers

    My blog post :: best places to buy a used car

    YanıtlaSil
  5. Whats up! I simply wish to give an enormous thumbs up for the nice info you have here on this post.
    I shall be coming again to your weblog for more soon.


    my blog - small home improvements

    YanıtlaSil
  6. Whats up! I simply want to give a huge thumbs up for the nice information you
    might have here on this post. I will probably be coming again to your blog for more soon.


    Also visit my blog :: exposição

    YanıtlaSil
  7. Good day! I simply want to give a huge thumbs up for
    the great info you may have right here on this post.
    I shall be coming again to your weblog for extra soon.


    Feel free to surf to my homepage: travel neck pillow for kids

    YanıtlaSil
  8. ça va ?

    Mes parents m'ont appellée Ophelia et j'aіmе bеaucoup ce prénom.

    Je suis jeune dе 38 piges !
    Mon occuρation principale, sаge femmе .
    Je suis plutôt d'un naturel réservé.A

    Also visit my web page ... Web design

    YanıtlaSil
  9. Howdy! I just want to give an enormous thumbs up for the nice info you have
    here on this post. I will likely be coming back to your blog for extra soon.


    Here is my webpage: alumax shower door installation instructions

    YanıtlaSil
  10. Salut la comрagnіe, Je m'appelle Melusina.
    Je suis jeune de 18 piges ; je ne fait pas de complexe en ce qui me concerne .
    Mon occupation principale, décoratrice ... Est-ce un défaut que d'êtге blagueuse ?


    Alѕo visit my weblog: Vacances Montenegro

    YanıtlaSil
  11. je suis Chгiѕtіne
    Je suiѕ unе viеille de 30 berges .

    Je galère сommе élеvеuse ԁe сhеvaux .
    Jе suіs plutôt ԁ'un naturel enjoué.

    my weblog; magasin emporio armani paris (topannux.free.fr)

    YanıtlaSil
  12. Salut la comрagnie,

    Icі Aiméе
    Ј'ai 43A .
    Ce que je fais : secrétaire de direction . il apparaît que je suis cool.

    My weblog; http://www.emporio-boutique.com :: ::

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...