iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

9 Ocak 2013 Çarşamba

project 32 pan gelişmeleri / progress


9 aralıkta giriştiğim bu işte gün itibariyle 1 ay doldurmuşum. kullanıp bitirdiklerim de oldu, eşe dosta gidenler de.
bakalım 32'den kaç gitti kaç kaldı...

I started project 32 pan on december 9th, and now it has been a month. I managed to finish some proucts, and gave away some others. lets look at them.


kurtulduklarım / gone with the wind


1- sephora outrageous volume mascara (bitti / finished)
2- bourjois volume glamour ultra black mascara (bitti / finished)
3- 1 loreal ruj (başkasına verildi / gave away)
4, 5- 2 avon ruj (başkasına verildi / gave away)
6,7- 2 mini sally hansen lipgloss (başkasına verildi / gave away)
8- max factor ruj (arkadaşa verildi / gave a friend)
9- dove duş jeli (bitti / finished)
10- cw saç kremi (bitti / finished)
11- la roche posay kerium ds (bitti / finished)

kaldı 21 fazlalık. banyo ürünleri azmedince hemen bitiyor ama ruj ve farlar maşallah pek bereketli.
9 şubat'a kadar bitecekmiş gibi duran sadece 3 ürün var. bazılarının yerine yenilerinin alınması gerekiyor ama hiçbirini tekrar almayacağım. yeni kozmetik maceraları beni bekliyor demek ki:)

there are 21 left now. bath products finish quickly but shadows and lipsticks are stubborn.
there are only 3 products that would finish until february 9th. I have to buy new ones but I won't buy the same products again. 
thus,new adventures of cosmetic wait for me:)

9 yorum:

  1. merhabalar :) kolay gelsin cnm. bende bir project pan yapıyorum ama bu kadar çok ürün koymadım .Bitiremem diye.Oazıcık ürünleri bile bitirmekte zorlanıyorum :) banada beklerim :)
    SEVGİLER...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol, aslında az olunca daha kolay gibi görünüyor ama makyaj malzemesi çok zor tükenen bir şey...
      zaten takipteyim seni pekbilmiş, görüşmek üzere:)

      Sil
  2. Ben de bitiremeyeceğimi anladığımdan senin gibi dağıtma işlemine girdim, aç gözlülüğümün acısını çekiyorum resmen kozmetikte ama ders oldu bana:) kolay gelsin tatlım sana da 21 de az değil yani:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol leydi, yahu sevmediğim yüzüne bakmadığım şeyleri bile dağıtırken içim gidiyor:) evet dersimizi aldık, artık akıllı alışveriş!

      Sil
  3. Ufff 21 ürün, oranları nedir bilmem ama 3-4 aydan fazla sürer bu olay sanırım. Rujlarda, allıklar ve farda bende de aynı sorun var ama banyo ürünleri ve cilt bakımda genellikle bitmeye az kala yeniliyorum ondan çok zorlanmıyorum sanırım ama almamak için kendimi zor tutuyorum. Kendime alamıyorsam muhakkak birine hediye alıyorum ama :D
    Aferim bana.
    Bende beklerim.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben kasımdan beri kendimi çok geliştirdim.
      en iyi yöntem de; alırken umursamadığım şeylerin fiyatlarına bakmak oldu sonradan. oha dedim ben bu kreme bu parayı mı verdim!!! yine veririm ama sadece ihtiyacım olana.
      ve daha 2 ayda epey faydasını gördüm maddi olarak. vicdani kısmı da bonus...
      geliyorum sana da:)

      Sil
  4. oh epey bitirmişsin tebrikler :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahah, sen de bitiriyorsun takip ediyorum:))

      Sil
    2. dofa ben senin bloguna yorum bırakamıyorum ve bana ulaşın yazan kısma da tıklanmadığı için mail gönderemedim.
      neden böyle olduğuyla ilgili bir fikrin var mı? yorumu yazdıktan sonra gönder düğmesini bulamadım bir türlü?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...