iletişim

inspiteofmyself@gmail.com

29 Ocak 2013 Salı

liebster blog ödülü mimi

sevgili güzellik tutkusu beni liebster blog ödülü için

mimledi. 

mimlenenlerin yapması gereken, sorulan 11 soruya cevap

vermek, kendileriyle ilgili 11 gerçekten bahsetmek ve

mimleyecekleri 11 blogger için 11 soru yazmak. 

önce 11 sorusuna cevap vereyim:



 
   1. Hayatınızda olmazsa olmaz dediğiniz, en çok değer verdiğiniz insan? 


hiç kimse. birini hayatınızda vazgeçilmez kılmanın çok tehlikeli olduğuna inanıyorum. bu yüzden, onsuz yaşayamayacağım kimse yoktur.

      2. Kendinizle ilgili hoşlanmadığınız bir huyunuz var mı?

çenem düşük. bildiğim bir şeyi gizli tutmakta çok

 zorlanıyorum.


      3. Hayatınızdaki en büyük "İyi ki" niz nedir ?

iyi ki unutmayı biliyorum.

      4. Hayatınızdaki en büyük "Keşke" niz nedir (varsa)?

keşke daha iradeli olabilseydim.

      5. Alışveriş yapmayı en çok sevdiğiniz mağazalar nerelerdir

 (kozmetik,giyim vs karışık)?

zara, ipekyol, sephora, watsons, nike, roman, gratis, nars, mac,

 calzedonia, so chic.

      6. Olmazsa olmaz cilt bakım ürününüz nedir?

nemlendirici. şu sıra dermalogica, ama marka sürekli değişiyor. 

      7. Her makyajınızda kullandığınız ve onsuz

 yapamayacağınız kozmetik ürününüz nedir ? Birden fazlaysa 

çekinmeyin yazın :)

maskara. bakışlarımı vurguladığı için onsuz kendimi çıplak

 hissederim.

      8. Her insanın 24 saati varken senin günde 25 saatin olsaydı

 o ekstra saatinde ne yapardın ?

film izlerdim. dünya üzerinde izlenmeye değer ne varsa 

görmek için.

      9. 2012 yılında başına gelen en güzel olay nedir?

yurtdışı seyahatim. görgüm bilgim arttı ve çok güzel zaman 

geçirdim.

     10. "Şunu yapmadan ölmek istemem" dediğin birşey var mı?

çocuk yetiştirmek. ille doğurmam gerekmiyor ama, bir çocuk 

büyütüp emek vermeden ölmek istemem.

     11. Kendinle ilgili fiziki ya da kişisel özellik olarak en 

beğendiğin özellik nedir ?

kişilik olarak merhametli oluşumu beğenirim. fiziksel olaraksa 

cildimi. 


şimdi de kendimle ilgili 11 gerçek paylaşayım:

  1. biraz kendini beğenmişim.
  2. her zaman iyi yönlerden çok kötü yönler dikkatimi çeker.
  3. çok sabırsızım, istediğim şeyin anında gerçekleşmesini bekliyorum.
  4. kıskancım. ama belli etmemekte başarılıyım.
  5. fazla eleştiriye açık biri değilim.
  6. düşünmeden yaptığım şeyler için sonradan çok pişman olurum.
  7. aslında çoğu kişiyle sırf ayıp olmasın, kırılmasın diye konuşuyorum. bana kalsa çevrem çok çok dar olurdu.
  8. nasıl becerdiğimi bilmiyorum ama umursamaz görünüyorum ve bu çok hoşuma gidiyor. gerçekte ise kafasına gereksiz şeyleri takabilen biriyim.
  9. aslında manevi olarak çok tatmin olmuş durumda olsam, giyimdi makyajdı kozmetikti, çok fazla uğraşmazdım. bunlar benim için boşluk doldurucu anlık zevkler.
  10. aşk meselelerinde ne istediğimi bilmediğime kanaat getirdim. beni tam olarak memnun etmek imkansız.
  11. zor biriyim. ama ufak arızalara katlanan biri için gerçek bir dost ve yoldaş olurum.
benim mimlediğim bloggerlar için sorduğum sorular:

  1. makyajsız da görüntünüze güvenir misiniz?
  2. vücut yapınıza uygun bir giyim tarzınız, yüz ve cilt yapınıza, yaşınıza uygun bir makyaj rutininiz olduğunu düşünüyor musunuz?
  3. bütün gardrobunuzu tek bir markayla donatmak, bütün kozmetiklerinizi tek bir markadan almak gibi bir şansınız olsa hangilerini tercih ederdiniz?
  4. makyaja ilk hangi adımla başlarsınız? en son neyle bitirirsiniz?
  5. size göre dünyanın en gereksiz kozmetik ürünü nedir?
  6. şuna sahip olsam gözüm açık gitmez dediğiniz giysi, aksesuar yahut kozmetik ürünü hangileridir?
  7. girdiğiniz ortamda sizden daha iyi giyinmiş, daha güzel makyaj yapmış, daha alımlı bir kadın gördüğünüzde neler hissedersiniz?
  8. giyim ve makyaj konusundaki alışkanlıklarınızı kendi zevklerinize göre mi, insanların beğenilerine göre mi belirlersiniz?
  9. sizce erkekler iyi giyinmiş, güzel makyaj yapmış bir kadını diğerlerinden ayırt edebilir mi?
  10. giyim ve makyaj stilini beğenip taklit ettiğiniz ünlü/ünsüz birileri var mı?
  11. sizce saçınız güzelliğinizin önemli bir parçası mıdır? 
bu soruları yanıtlayıp mimi yapmasını istediğim 11 blogger ise:




















16 yorum:

  1. :)) Ay teşekkür ederim hemen yapıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Yarın zevkle yapacağım, teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Oyyy çok uzun, ben 3 sayfa yazarım artık :)
    Zaten son yazım fazla kişisel olunca kaldırmam gerekti, bu konuda çenem düşer :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. rahatlamış olursun yaz istediğin gibi:)

      Sil
  4. Öncelikle teşekkür ederim yanıtladığın için, hakkında bir sürü şey öğrenmiş oldum ne güzel. Bir sürü de ortak noktamız varmış şaşırdım :)) Kendinle ilgili paylaştığın gerçeklerden 2,5,7,9 ve 11 i okurken kendimi gördüm resmen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet evet, ben de senin yazdıklarının çoğunda aynı şeyi düşündüm, bayağı benziyoruz galiba seninle:)

      Sil
  5. Merhabalar..bu mim gerçekten işe yarıyormuş,bissürü güzel blog buldum .)
    Ben de beklerim: http://witchinpurpleplanet.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. İlk fırsatta yapıcam, teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  7. :) yaptım bakabilirsin...http://geceisiltisi.blogspot.com/2013/01/liebster-odulum-ve-merak-ettikleriniz.html

    YanıtlaSil
  8. çok çok çok teşekkür edrim çok mutlu oldum beni seçtiğin için zevkle yapacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. asıl ben teşekkür ederim, zevkle okuycaz.

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...